dekadent ber lesbianerna om ursäkt


det framkom bland kommentarerna till mitt förra inlägg att det inte uppskattades utav alla. 
                                      ↓
http://trippelsparv.blogg.se/2010/april/for-cancer.html#comment

om det var ellen degeneres själv eller bara en "allmän rättskämpe som slår mot onskan där han/hon finner den" som har varit inne och gjort världen till en tolerantare plats med sina finfina kommentarer framgick dock inte, då allt skedde anonymt.
att personen i fråga väljer att inte ta äran för sina goda gärningar ökar bara min respekt för denne, och är förmodligen en bidragande anledning till att jag tog åt mej av kritiken på det starka sätt jag nu gjorde.
som den upplysta människa jag nu blivit skulle jag därför vilja sona mina synder och gå ut med en offentlig ursäkt angående tidigare inlägg. 

det finns inget jag kan säga som helt och hållet ursäktar vad jag gjorde. jag hyser personligen inget agg mot vare sig ellen degeneres eller portia de rossi, och det var verkligen inte min mening att förtörna ngn.
att jag var bara ute efter lite passande bilder och de var de enda som kom upp på sökningnen "butch lesbian threatening to eat movie star" rättfärdigar inget.

jag kan bara hoppas att ellen och portia förlåter mitt lilla snedsteg och förstår att jag gjorde det utan ont uppsåt.
jag hoppas även att den anonyme världsförbättraren kan förlåta mej, för att veta att det ngnstans sitter en bitter liten människa och ogillar mej för vad jag skriver på söndagsmornarna är bara mer än jag klarar av.


// en ångerfull (och måttligt bakfull) dekadent

                                                               
 (edit: inlägget har skrivits i extra långsamt tempo för att inte ironin skall gå förlorad för de mindre begåvade)


Kommentarer
Postat av: Madman

tummen upp. lesbianer alltså.

2010-05-02 @ 20:21:22
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha DET kommer från killen som tycker att feminism blivit LITE VÄL RADIKALT nu för tiden. jag ogillar inte dig som person, jens, jag ogillar hur du felanvänder din tid och hjärnkapacitet

2010-05-04 @ 22:08:21
Postat av: danwar

Jens har aldrig någonsin felanvänt tid. Den är sjukt välspenderad och planerad in i minsta detalj. Det kan man t.ex. se på detta inlägg, som är utformat bara för att ge andra en insikt i hur Jens kände sig efter att ha blivit tillrättavisad.



Sjukt givande. Öl imorgon?

2010-05-04 @ 23:03:01
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Madman

Det finns ju radikalfeminister? Jag gillar inte att "anonyma" skriver här. Inte det minsta. Usch.

2010-05-05 @ 10:33:32
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: max/ninja

det är roligt att folk tror att de är anonyma. så kör man en vanlig ip-scan och får uppgifterna och kan skicka blommor. skitkul.

2010-05-05 @ 11:16:03
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag är ju inte anonyyyyym det är ju rätt uppenbart att ni vet vem det är som skriver. "det finns ju radikalfeminister", martin du är så lost i diskussionen. du får gärna skicka blommor, max, för du vet ju vart jag bor.

2010-05-05 @ 11:36:36
Postat av: Madman

Alla vet att fula lesbiska hotar snygga lesbiska, och även ibland straighta tjejer. Trenden startade när en lebb fick syn på en brud som höll hårt i en sparv, med en puffra i ena handen. True story, alla vet. Ska du klaga, kan du göra det någon annan stans, vi gillar dekadents inlägg. Läs nöjesguiden också, du klagar för mycket, "anonym". Så. Tack. Hej.

2010-05-06 @ 15:40:30
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0