för cancer!

till att börja med så måste jag visa vad jag fick för verifieringstext när jag skulle kommentera förrförra inlägget.
här är det:


förväntar mej inte att ngn annan än madman ska förstå, men å andra sidan så har jag väl lärt mej att inte förvänta mej så mkt av folk i allmänhet. gud va dumma ni är.


anywho så sprang jag cancermilen i går tillsammans med mr.pink och danwar och ett antal andra trevliga välgörare. det tog ca 2 timmar (för cancer). vi rökte ca 2 paket cigg (för cancer). vi hann svänga av och gå på systemet innan det stängde (typ 50m extra! för cancer). åt dessutom 2 cheeseburgare under loppet (för kolesterol?). mr.pink blev grov i mun och sa ngt i stil med att det inte längre är socialt accepterat att kidnappa barn efter hela Engla-grejjen (för cancer). dessutom kissade hunden hela tiden och jag va jättetörstig (det va inte för cacer utan bara kuriosa).

hur detta leder mej in på lesbiska är för de flesta ett mysterium, men eftersom de flesta dessutom saknar möjlighet att redigera i mina inlägg så får ni väl helt enkelt leva med det. sug på den!

grejjen med lesbiska är att de alltid kommer i sjukt udda par. att man aldrig får se de där supersnygga tjejerna som finns på film på internet är väl okej, men att man aldrig ser de stereotyp-feministiskt orakade träsktrollen tillsammans är ju bara skumt. istället så ser man en av varje.

den ena tjejen ser alltid relativt bra ut, typ som portia de rossi:


man tänker: shit hon ser ju helt okej ut, hon ska väl ändå inte ha så stora problem att hitta sej en karl. men vad gör hon? jo hon går och gifter sig med:

ellen degeneres!

här har man inte tid att tänka. man gör automatiskt korstecken och skricker "vik hädan träsktroll"


hur är detta möjligt? varför blir så udda typer ihop? det här är inte disney, skönheten blir inte ihop med odjuret bara för att han har sjungande möbler i den verkliga världen. det måste vara ngt annat som spelar in.

detta ngt annat är givetvis tvång.



om man tittar riktigt noga kan man tom se att hon har en pistol:



slutsatsen man kan dra är helt enkelt att det bara finns hälften så många lesbiska som man egentligen tror. den andra halvan blir bara tvingade. synd!

nu har jag mixtrat med bilder och nästan glömt vad allt jag skrev handlade om, men jag tror att jag kom fram till att lösningen på allt är att tvångsraka alla korta butchiga tjejer under armarna (för cancer).

om jag hinner ska jag lägga upp en fin översikt över lesbiska frisyrer, men nu frukost (för cancer)!

//dekadent



Kommentarer
Postat av: Madman

hahhaha fan vad grymt! THAT sextant!

2010-04-25 @ 19:27:01
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Madman

Och den jag fick nu var for jokes!

2010-04-25 @ 19:27:32
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Charlie

Har alltid undrat det med lesbianerna. Bra att du reder ut det för mig Dr. Dekadent

2010-04-25 @ 21:45:42
Postat av: Opo

Hahaha, bravo bravo! :D

2010-04-25 @ 22:03:18
Postat av: max/ninja

det är rätt roligt, för jag har diskuterat just ellen och portias förhållande med någon på fyllan och la fram hotteorin. nu är jag övertygad om att den är helt sann, tack dr.d!

2010-04-27 @ 00:50:28
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: max/ninja

vill också delge min verifieringstext för kommentaren ovan: ahmed movement. låter jävligt jihad.

2010-04-27 @ 00:51:14
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag älskar eran blogg, ni är grymma!!

2010-04-27 @ 10:29:09
Postat av: max/ninja

tack klara, du verkar vara en intelligent ung flicka.

2010-04-28 @ 10:55:17
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: dekadent

vafan, är vi säkra på att det inte är max som är inne under pseudonym och kommenterar? om inte så varför attraherar vi bara unga flickor?

2010-04-28 @ 21:44:10
Postat av: Anonym

alltså.. jag hänger inte med .. om ni menar att den fula lebben med hår under armarna hotar den fina lebben till att vara ihop den fula .. är det därför man alltid ser er med så snygga tjejer? för jag har frågat mig det gång på gång varför träsktroll som jens, daniel och max över huvud taget FÅR brudar. nu förstår jag! the world makes sense again! tack!

2010-04-30 @ 18:03:12
Postat av: N dog

Klara ftw! Hur kan man prata om trippelsparv och träsktroll och inte ha med Kuma/Kapten/Trolljoel?

2010-05-01 @ 00:54:11
Postat av: dekadent

om personen som "inte hänger med" är avundsjuk på normalt folk som får ligga så är väl världen precis som den ska, eller?

2010-05-01 @ 11:19:35
Postat av: Anonym

om dekadent är avundsjuk på ellen degeneres som får ligga med portia de rossi, och inte FÖRSTÅR det faktum att en ful kvinna kan få en fin kvinna, så borde han kanske ta en titt på sig själv. Det finns ingen avund i det, jens. bara fnittrande förakt

2010-05-01 @ 11:42:18
Postat av: dekadent

såja såja, du behöver inte komma i byxorna riktigt än :P



trots inläggets otroligt fackliga karaktär är det inte menat att tas på fullaste allvar. mitt syfte var att roa, inte förnärma. om detta inte gick fram har du mina ödmjukaste ursäkter, samt ett löfte om att jag nästa gång skall försöka skriva långsammare (så att även du förstår)

2010-05-01 @ 13:08:20
Postat av: max/ninja

till att börja med - jag skulle aldrig nedlåta mig till att kommentera pseudonymt för att promota mig själv. för det andra så har någon anonym rackare ÄNTLIGEN insett att jag får snygga tjejer! awesome, med tanke på att det alldeles för länge varit den allmäna uppfattningen att jag bara ligger med fula brudar.

2010-05-01 @ 16:10:46
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: dekadent

haha skulle vilja citera joel från igår: "du är den enda som fattar vad jag snackar om jens, och max, max fattar, han har legat med måånga roadkills"

2010-05-01 @ 19:46:03
Postat av: Anonym

jens du är dum

2010-05-04 @ 00:10:52
Postat av: dekadent

nu blir jag ledsen och sårad och ledsen

2010-05-05 @ 10:15:55
Postat av: max/ninja

vaddå roadkills? man måste ju hugga ner lite hoodrats innan man börjar skörda de fina grödorna. eller?

2010-05-05 @ 11:17:31
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: dekadent

eller så går man till delikatesshörnan och betalar för det man vill ha direkt.

2010-05-07 @ 12:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0