Demokrati suger

Skruf rotade häromdagen fram något gammalt skit som dekadent hade skrivit tidigare i bloggen, nämligen det här inlägget. Hur som helst så kollade jag in inlägget han skriver om. Nu kanske ni undrar varför jag kollade upp det? Jo, det råkar faktiskt vara så att jag tycker att demokrati suger och blev fascinerad vad han hade att säga om saken.

Hur som helst är ju den här killen, som dekadent redan skrivit, riktigt korkad. Jag ogillar honom starkt (troligtvis bara för att dekadent gör det).

Det riktiga argumentet för att demokrati suger är ju såklart att det är just demokrati. Massorna bestämmer. Folket får sin röst hörd. VILKEN JÄVLA SKIT!
Fattar inte folk i allmänhet att andra människor som har IQ i stil med dräkten som bars av Bingolottos f.d. maskot Bingo-Berra (ja, DRÄKTEN, inte ens människan i den) inte ska få bestämma? Det är väl klart som fan att det går åt helvete då?

Det ultimata styrsättet är något helt annat. Vad det går ut på kan jag prata mer om en annan gång, så länge kan jag väl iaf avslöja att det inte är testat än.
Ni kanske också tror att jag tycker att jag är riktigt jävla smart och att jag är bra mycket bättre än de flesta andra. Ja, jo, så är det faktiskt. Oddsen talar för att jag t.ex. är bättre än dig. Men i vilket fall fattar jag ju vad som är bäst för mig, och det du troligtvis inte smart nog att avgöra.



Jävla idioter.

//danwar

Kommentarer
Postat av: Madman

Det heter bättre än DU, för helvete Danwar!

2009-09-03 @ 00:25:38
Postat av: Anonym

Man kan faktiskt skriva "dig".

2009-09-03 @ 17:18:47
Postat av: danwar

Madman, jag vet faktiskt. Faktiskt. Jag vet inte varför jag skrev sådär, vill spika mig själv i foten nu.

2009-09-03 @ 19:13:19
Postat av: dekadent

jag spikade en jude i foten i tisdags.. trodde inte judar fick göra lumpen?? där ser man :)

2009-09-04 @ 19:34:13
Postat av: Jean-Philippe Green

Borde en idiot som jag få rösta då?

2009-09-04 @ 23:56:15
URL: http://jeypeyy.blogspot.com/
Postat av: Jean-Philippe Green

Jag har svarat det här inlägget nu. Ni kan läsa det här: http://jeypeyy.blogspot.com/2009/09/its-on-again.html

2009-09-05 @ 12:46:18
URL: http://jeypeyy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0