demokrati suger

satt och slöklickade lite på fejsbok och hittade en länk till det här blogginlägget:
 
http://jeypeyy.blogspot.com/2009/06/demokrati-suger.html

för er som inte orkar läsa inlägget kan jag kort berätta att killens klagomål på demokratin ligger på nivån av
"det går ju inte att tillverka av returpapper".


tråkigt nog använder han ngn jävla b-blogg som inte låter mej kommentera hans inlägg och upplysa honom om det faktum att han är badrumsmögel som borde tänka två gånger innan han tar upp lagringsutrymme på ngn server med sin skit.



//dekadent

Kommentarer
Postat av: Jean-Philippe Green

Jag har svarat på min blogg nu. Jag är ledsen att jag använder blogger, jag har tänkt att ändra, men jag orkar inte riktigt ännu. Jag visste inte förren efter några månaders användande att det inte gick att kommentera för vem som helst.



Tack för att du kritiserar mina idéer. Utan diskussion skulle inga idéer bli bra.

2009-06-02 @ 18:24:52
URL: http://jeypeyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0