2012 in the making


Hej alla minoriterer, majoriteter och randoms som sporadiskt sitter uppe på nätterna och f5'ar (troligen kringla+alt+f+5 på Mac), förgäves på denna sorgligt åsidosatta blogg. Goda nyheter - nu kommer ljuset som skall lotsa er framåt i mörkret som vi kallar februari.
2012 har varit, är, och kommer att fortsätta att vara fett najs. Det är liksom ingen ide att ifrågasätta detta. Men vissa saker i världen har varit mindre fett najsiga;
Kapten har gått bananas på en båt
Fotbollen har äntligen visat sitt riktiga ansikte (iofs positivt, fotboll suger). Tyvärr innebar det 73 döda.
Jag är förkyld.
Svenska jägare har skjutit en björn.
Torgren  har redan nu sänkt oss med ännu ett omöjligt korsord.
Men hav förtröstan, bra skit händer:
Supercross 2012 har börjat episkt bra
Vi överlevde de franska alperna + Thailand + var nu alla har varit hittills?
Vi var nära på att sätta backflip på skidor
SD hade tydligen sämre siffror i någon undersökning
Jag har gjort Metro-korsordet 3 gånger nu och klarat det varje gång *yey*
Melodifestivalen börjar snart - vilket måste innebära att den snart även är över - glaset är så jävla halvfullt!
Jofes har än en gång blivit schkompfes, Sparvar har förstört franska glas medelst brottning i badrum, jag blir snart del av applemaffian i skolan, expekt ger ut 3 mån spotify gratis (förutom att du blir spelberoende).
Det var fler bra saker än dåliga, så skall även året fortsätta.
Nu behöver jag äta lunch, och sedan komma på ännu fler saker som kan tänkas vara vettigare än att plugga.
Until next time
N Dog

Kommentarer
Postat av: danwar

Jag bryr mig inte om vad han skriver, jag gillar Nillor.

2012-02-05 @ 18:41:43
Postat av: N

läs det, det står egentligen inte någonting... men gillar att du gillar

2012-02-06 @ 13:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0