vaddå tredje klassar svammel

Hej blogg läsare vi har fått reda på att somliga kriteserar de senaste in läggen på våran blogg för att det inte är tillräckligt intresangt En kallade till example oss för en tredje klassar svammel inlägg? om ni inte är intresserade utav min hobby som min blogg handlar om.
varför läser ni min blogg då?
jag har rätt att få ha min hobby om jag vill.
ingen kan bästemma över min hobby.och mitt intresse
ni behöver inte besöka min blogg om ni inte vill. jag bloggar för dem som är intresserade utav min blogg.


men denna gången kan jag ändo göra ett undan tag inte för att vi blev kriteserade utan för att jag bästemmer det själlv OK? jag tenkte förklara hur jag är som persone. Ok då börjar vi:
jag är 21 år och pluggar på en skola som heter handels hög skolan många tjejjer gillar mig för att jag är nestan perfekt. mina interssen är att vara med kompisar titta på tv och sisst MEN INTE MINST att dricka ÖL. på handels hög skolan komemr bara de smartaste in. knappast en slump att jag carleponken christian och nisl och josef alla burgade där hehe. fast carlepinken och cristian elelr ja mena OPO har typ slutat miss tenker starkt att de var så dåliga så de itne fick vara kvar hehe. ialla fall jag läser juridik och många tjejer gilalr mig dessutom är jag rik vi har bland annat en blå sport bil. DEt var allt för idag hejdå bloggen





jag när jag dricker öl

/dekadent

Kommentarer
Postat av: danwar

Okey, it's gotta be that Opo-fella.

2011-06-30 @ 17:16:56
Postat av: dekadent

vaddå "nästan" perfekt?

2011-07-01 @ 11:06:04
Postat av: dekadent

mitt hår är iofs lite långt kom ja på. o vaddå danne asså nej det är jag på bilden i fall det var det du undra inte opo`?

2011-07-01 @ 17:26:48
Postat av: Opo

Sällan. Inte alls min stil..

2011-07-01 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0