jobbig skol dag

Hej mina blogg läsare idag vaknade jag kl 07.30 min mamma väckte mig när jag hade vaknat ordentligt så gick jag in i badrummet och tvättade mitt ansikte sen hoppade jag in i duschen efter att jag hade duschat så gick jag till mitt rum och satte på mig mina kläder som jag skulle ha på mig när jag skulle till skolan det vart mörkblåa jeans ljusrosa strumpor grön T-shirt och en mörk rosa kofta efter att jag hade klätt på mig gick jag till köket och åt frukost idag vart det en dubbel rostad smörgås med smör påsk skinka och ost och ett glas Ice Te efter att jag hade ätit frukost så gick jag till badrummet och borstade tänderna efter att jag hade gjort det så satte jag mig vid min dator och kollade mina mail sen var det dags att åka till skolan när jag kom till skolan så hade vi lite samling och vi satt och jobbade med lite olika saker efter den lektionen så hade vi en kort rast sen på andra lektionen hade vi matte matematik det var kul så jobbade vi i våra matteBöker efter den lektinen hade vi en tio minuters ben sträkaren sen så hade vi lite svenska efter den lektionen var kl 12.00 då var det dags för lunch till lunch hade vi stekt fisk kall sås och på potatis efter att jag hade ätit så gick jag till min lärar och sa att jag  inte mår bra jag hade så ont i huvede så jag fick åka hem så hela efter middagen har jag villat och bara tagit det lungt  tog alvedon när jag kom hem förns nu är det bätter  hatar att ha dunder ont i huvudet  förut så drack jag kaffe och åt en munk det var gott det är vad jag har gjort  under min dag



jag efter lång dag


danwer


Kommentarer
Postat av: dannee

obs gammal bild

2011-06-24 @ 02:45:51
Postat av: Opo

oK synd att du fick huvud värk jobbigt att gå misste om rästen av skol dagen hoppas du kryar på dig.... Är det sommar skola du gör förästen så du blir behörig till gynasiet????? annars är det lungt att gå IV ochså jag gjorde det var as chill fick lära oss bland anat atityder på arbets plats och att bygga intressangta saker i papéér martje även en del hem kunskap........om man var seriös med det om inte masska fans det ochså utveklings kurser i svenska som var mycket lärå rika



glad missommar

2011-06-24 @ 15:04:07
Postat av: danwar

här har det hänt grejer.

2011-06-28 @ 09:35:05
Postat av: ninja

skönt ös i bloggen!

2011-06-28 @ 17:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0