cerpe diem (obs betyder ja kom ja såg ja segra)

Hej kära bloggare tänkte bäretta vad jag gjorde sista lektion vi satt uppe i köket och spelade spel det var kul vi spelade yatzy och fia med knuff sen efter det så slutade vi kl 14.30 så jag gick till busshållplatsen och tog bussen hem när jag komm hem tog jag en skön ducsh oc sen satte jag på mig mjukiskläderna och satte igån att baka jag bakade chocklad rulltårta  min mma tyckte om rulltårtan med hallonsylt Sen tängte jag bäretta vad jag gjorde nu i kväll jo i kväll har jag tittat på mamma byter bo på tv4 det var faktist ett bra program tycker jag sen efter det programet så såg jag och min mamma på Trinny och Susannah stylar om Sverige det var med ett bra program och så har jag drukit en varm kopp te citron smak jätte gott tycker jag nu sitter jag vid datorn har presic skrivigt färdigt min inledning fakta som jag skriver om i skolan om olika märkes väskor och skor det var allt om min kväll  hörs i nästa blogg in lägg

på billden gör jag cintron te mamma tog billden

 

/ninja


Kommentarer
Postat av: ninja

för resten misstenker jag starkt att någon har försökt hacka voran blogg exempelvis förra inlägget tror jag itne daniel skrev för han har redan gott ut skolan Så var på eran vakt

2011-06-28 @ 19:50:23
Postat av: ninja

hahah, men det här är ju fullkomligt briljant!

2011-06-29 @ 01:18:19
Postat av: danwar

detta är mycket... bara mycket helt enkelt. jag är inte alls färdig med skolan?

2011-06-29 @ 02:03:51
Postat av: danwar

det konstigaste är att rulltårtan med choklad plötsligt blir rulltårta med hallonsylt. hur går det ihop?

2011-06-29 @ 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0