nya tricks

Hej mina blogg läsare det var ju ett bra tag sen jag skrev här jo men som sakt nu är jag tillbaka idag så spelade vi mini golf det är typ som vanligt golf fast mindre bana efter att vi hade spelat så slutade vi och gick hem efter jag gått hem så gick jag och hämtade ut ett paket gissa vad det fanns i det paket jo det var en låda med trolleritrick jag ska använda på tjejer Tjejer gillar trolleri.


efter att jag hade hämtat paketet så åkte jag hem och öppnade paketet när jag hade gjort det så satte jag mig och träna på tricksen sen ringde en tjej men jag orka inte träffa hene för jag skulle träna på tricksen.  Efter det gick jag och värmde mat till mig det blev kassller och Macaroner och så har jag suttit i min soffa och tittat på tv sen ringde en annan tjej o henne orka jag träffa

jag köpte en jätte fin sommar planterings Blomma med jätte fint arrangemang till henne sen tog jag bussen till henne men jag slängde blomman för om man ger presenter till tjejer sänker man sitt SRvalue. Sen träffa jag henne men jag tenker inte berätta vad vi gorde hehe. Sen kom ja hem kom hem o titta på kvällen är din med martin stenmarck sen har jag inte gjort så mycket mera

dEtta var trolleri lådan jag fick den var väldigt intresangt

detta är en bild på mig o dekadent hmm vad konstia kläder? tängker kanske ni men jo detta kallas påfågla Tjejer gillar påfåglar. MEN dem gillar trolleri mer men man kan kombinera

/kapten



Kommentarer
Postat av: Kapten

oj jag glömmde nästan säga hej då bloggen Hejdå bloggen

2011-07-04 @ 01:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0