I dag har jag träffat min vuxenkompis

Hej bloggen det var ett tag sen i onsdags var jag hos tandläkaren. sen åkte jag hem för jag mådde inte bra var försyld och hade ont i halsen. så sen har jag varit hemma resten utav dem dagarna.

i dag har jag sovit till kl 10.00 sen åt jag två rostade mackor med smör skinka ost och gurka och ett glas Ice Tee också läste jag morgontidningen med sen åt jag protein pullver med jågurt. efter att jag hade gjord det gick jag och duchade och borstadetänderna sen så tog jag på mig min tröjja och satte på datan sen har jag suttit vid datorn och lyssnat på musik och efter det vid tre tiden unge fär så gick ja till jymmet och tränade mina armar där träffade jag en tjejj hon tyckte jag var snygg med jag dissa henne.

 

SEN träffade jag min vuxenkompis Johnny han brukar hjälpa mig handla o sådär när jag behöver handla han jobbar som god man typ jag vet värkar intressant man får typ hjälpa dom som är för knäppa för att hålla reda på pengar själv hahaha. vi var på stan och fikade och kollade i butiker och så bästellde jag en tid för  en solarie i morgon för jag känner att jag vill bli fin när jag ska ut imorgon och fira serbisk nyårsafton  det var allt om min dag hej då bloggen

 

en annan ny årsafton obs många år sen ser inte ut så nu gammal bild

 

/charlie


Kommentarer
Postat av: danwar

Bästa hittills, det är kul med Carl.

2011-07-03 @ 00:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0