Glad middsommar




Glad Midsommar vill jag bara önska mina läsare. hoppas ni har en fin middsommar. Själv har jag inte gjort nåt Specielt ätit glass med Jordgubbar

o träffat opo och kapten.                  Det är alltid lika kul och roligt att träffa dessa. efter jag hade kommit till de så satte vi oss vid datorn. vi kollade på bebis kläder och barnvagnar på internet. hittade faktist rätt mycket saker så det var riktigt kul. men jag handlade inte något efter att jag hade åkte hem. så åt jag lite mat det vart grillad torsk och tommat och ett glass fanta till det var riktigt gott faktist. efter att jag hade ätit satt jag mig vid datorn och lyssnade på musik tog mig en kopp kaffe med mjölk med. så såg min dag ut  här kommer en musik video eller ja det är ingen video men typ mursik

http://www.youtube.com/watch?v=ISPKAebkyKg&feature


 

jag när jag ätit torsk och tommat

det var allt för denna dagen sen imorn alla Blogg läsare

/murse

 


Kommentarer
Postat av: murse

HALLÅ VARFÖR SVARAR INGEN

2011-07-01 @ 23:08:08
Postat av: murse

SVARA DÅ ANNRS SLUTAR JAG BLOGGA

2011-07-01 @ 23:09:13
Postat av: danwar

Jag är här, don't stop bloggin'.

2011-07-02 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0