it must have been love

but it's over noooow

om ngn undrar så går roxettes gamla dänga på repeat i mitt huvud. av ngn anledning skriver jag bara när jag mår riktigt dåligt, oftast pga alkohol. och idag, vilket kanske är föga förvånande, mår jag riktigt kasst. jag har spenderat senaste timmen i telefon med diverse vänliga troll på olika spärrservicetelefonslussar för kreditkort. jag tror att jag tappade plånboken på bussen igår, eller på festen, eller på middagen, jag är inte helt säker.. allt jag vet är att det i vilket fall va värt det. det är såhär nyar skall firas.

nu är planen att planka tunnelbana hela vägen till mr.pinks flickvän, för att där övertala ngn att köpa en pizza och lite läsk så att jag kan se på ivanhoe.


nu kom boork och klagar, han mår jättebra :)

pusspuss för nu.

//dekadent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0