en liten rolig sak jag såg.

det är ett känt fenomen att dvärgar är roliga. jag tycker i varje fall det. om det är på grund av heroes 3-influerade minnen, tomtenissar eller barndomens fångarna på fortet-tittande låter jag vara osagt. roliga dvärgar:
.
något annat som är roligt är när folk ramlar, bailar eller på något annat sätt slår sig. man skulle kunna säga att fails är win. här är några av förra årets bästa fails:
.
.
häromdagen såg jag alltså något fenomenalt roligt. jag satt och åt på mcdonald's i umeå. jag hade precis kommit från en spelning och var lite hungrig på fettdrypande hamburgare. när jag sitter där i lungnan ro och äter min sista pommes ser jag den förmodligen bästa hybriden av ovan nämnda humorformer - det sitter ett gäng i femtonårsåldern och beter sig som idioter: skriker och gapar, är fula i mun och är förmodligen inte så bra på matte. om man skall kategorisera dem skulle de falla in i facket "gangster". medelklassungar i för stora kläder som lyssnar på eminem och tycker hooden är fet. respekt. helt plötsligt utan förvarning, som en tsunami i natten reser sig en av de mer överviktiga killarna med bakväng keps och fjunmustasch upp och nitar en dvärgbrud rakt på snoken! det såg ut ungefär såhär:
häromdagen såg jag alltså något fenomenalt roligt. jag satt och åt på mcdonald's i umeå. jag hade precis kommit från en spelning och var lite hungrig på fettdrypande hamburgare. när jag sitter där i lungnan ro och äter min sista pommes ser jag den förmodligen bästa hybriden av ovan nämnda humorformer - det sitter ett gäng i femtonårsåldern och beter sig som idioter: skriker och gapar, är fula i mun och är förmodligen inte så bra på matte. om man skall kategorisera dem skulle de falla in i facket "gangster". medelklassungar i för stora kläder som lyssnar på eminem och tycker hooden är fet. respekt. helt plötsligt utan förvarning, som en tsunami i natten reser sig en av de mer överviktiga killarna med bakväng keps och fjunmustasch upp och nitar en dvärgbrud rakt på snoken! det såg ut ungefär såhär:
.
.
ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0