NAZISTLUCIA

HEJ DET ÄR JAG SOM ÄR LUCIA! NNAAAZZIIIISSSTLUCIA!

Det är inte frivilligt. Jag bara rakade skallen, sen blev det lucia. Och nu hatar jag... vad det nu är som nazister hatar. Jag har iaf en tomteluva, vilket får mig att verka som en nazistpedofil. Fräckt.

Lucia brukar btw nästan aldrig vara go. Det finns någa goa tjejer i domkyrkan, men lucia är inte en av dem.


danwar ser ut som ett ägg // dekadent

Det är iaf bara en dag som det är lucia. Och inte ens då kan lucia sjunga vanliga luciasånger. Hon bara sjunger Staffansmedley på engelska och fan vet vad. Och inte ens de vanliga låtarna sjunger de vanligt, de ska förstöra allt och, som Jens säger, "ge alla gamla tanter en stroke när de försöker sjunga med".

Men jag gillar lucia ändå, trots all skit. GOD JUL

//danwar

Kommentarer
Postat av: Opo

Jag fattar inte. Hur får en tomteluva någon att framstå som en nazistpedofil? Hur ska folk veta att du inte har något hår när den är på? Och tomtar är ju inte pedofiler; det är inte deras fel att alla barn vill sitta i knät på dem.

Är det den imagen du är ute efter föreslår att du börjar bära mitra och jobbar lite ideellt inom exempelvis scoutrörelsen.

2011-12-13 @ 21:54:37
Postat av: danwar

Ser man ut som en nazist utan luva så vet nog folk som sett en tidigare att man egentligen ser ut som en nazist - även om man tar på sig en luva. Nej, alla tomtar är inte pedofiler. Men är man en smart pedofil så tar man ju chansen när årstiden bjuder ett gyllene läge och klär ut sig till tomte.

Image är för bögar.

2011-12-17 @ 03:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0