Dagarna skiljer sig åt

Japp, ibland är de olika. Igår krossade jag plankor med mina fötter - idag satt jag ner i elva timmar. Jag tänker inte berätta vad som var roligast, men det var tråkigast att sitta ner.
Det mest spännande denna veckan var ändå idag när jag skulle veta vilka av de övriga studenterna jag skulle arbeta med nästa termin. Varför var detta spännande? Jo, det finns i klassen ett par s.k. "bajsmackor". Det är helt enkelt människor som, av olika anledningar, är obehagliga eller otrevliga att arbeta med. Som tur var blev bajsmackorna placerade i en annan grupp and I live to fight another day. Eller ja, överlevt hade jag väl gjort ändå, även om min själ sakta hade tynat bort och jag bara hade blivit ett tomt skal som endast till utseendet vagt påminde om mitt forna jag. Eller gått på en killing-spree med en UZI i skolan, det alternativet finns ju alltid.
Hur som helst tänkte jag någon gång under dagens skärmtittande att det var dags att återuppliva bloggen. Detta tama inlägg är endast en uppvärmning, man vill ju inte chocka ihjäl de läsare som glömt av hur bra vi faktiskt är. Och när de andra sparvarna får nys om detta kommer de nog att skriva en rad eller två de med.

Peace out
d to the anwar

(danwar alltså.)

Kommentarer
Postat av: Opo

Woho, efter fyra månader välkomnas man plötsligt med något annat än "hålligång".

2011-12-04 @ 14:26:23
Postat av: dekadent

ey! hålligång!

2011-12-08 @ 23:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0