kapten is coming hem


för ett tag sedan ville danwar ha med mig till skördefesten på öland. jag sa att jag inte kunde övertygas utan en powerpoint-presentation om det hela, så danwar gjorde självklart en presentation. när jag sedan tittade på presentationen var jag dum nog att mumla ngt om att presentation borde va standard för alla events där man vill ha med sig folk. typ tre sekunder senare ligger det uppe som regel på forumet, och typ två dagar senare tvingar danwar in mig till stan med hjälp av en presentation om gbg. där fick jag för att jag inte kan hålla tungan i rätt mun..

hur som haver så kommer i vilket fall kapten tillbaks till gbg en sväng nu till helgen, och då jag tycker att så många som möjligt borde hänga med och göra fåniga saker med honom så har jag knåpat ihop en liten presentation. 

presentationen är enligt reglerna bindande, vilket innebär att den som tittar på presentationen också måste infinna sig när eventet väl drar igång. även kapten blir bunden om han ser presentationen, vilket torde förhindra honom från att backa ur i sista sekund. 




//dekadent
 


Kommentarer
Postat av: Kapten

Efter att ha sett presentationen ett tiotal gånger kommer jag ju inte undan.



Skepp ohoj!

2010-10-06 @ 01:40:47
Postat av: Murse

Dubbel win!

2010-10-06 @ 10:37:10
Postat av: Stinson

Skrattade så jag grät lite till filmen, kan vara för att jag inte sovit på 30 timmar, men fan så roligt ändååååååååååååååååååå

2010-10-06 @ 10:40:28
Postat av: Charlie

Fan vad alla verkar vara bra på ps nu för tiden. Grymt snygg video speciellt bilden med Josef.

2010-10-06 @ 11:23:30
Postat av: danwar

Bra jobbat. Jag är, som om någon någonsin tvekade, PÅ.

2010-10-06 @ 12:51:43
Postat av: dekadent

"magic wand"-tool ftw

2010-10-06 @ 21:04:25
Postat av: Opo

Jens. Du. Är. Briljant.

2010-10-06 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0