En kort vägmärkesguide

Bilen. Ett underbart redskap. En god vän. En fin leksak. En nyckel till frihet. Ja bilen är kort och en av de bästa sakerna i livet.  För er som saknar körkort vill jag därför poängtera att ni är inte så fria och lyckliga som ni skulle kunna vara. Därför vill jag er nu hjälpa på traven med en liten vägmärkesguide för att underlätta inför kommande teoriprov:

1. Fyllekörning förbjuden


2. Påbud att bada. (Du måste bada, annars följer böter eller fängelse i högst 4 år)


3. Förbud mot norrlänningar


4. Varning för Thomas Östros


5. Och slutligen: påbud för Dani(j)el med hemsläp att gå på gångbanan


Lycka till önskar Charlie


Kommentarer
Postat av: N dog

Bilen är kort. Bilen är en av de bästa sakerna i livet. Charles har en underlig meningsuppbyggnad

2010-10-02 @ 17:58:50
Postat av: dekadent

nillon har rätt.. läs och rätta :P

2010-10-03 @ 00:50:12
Postat av: danwar

Tss... Jag håller inte mina hemsläp i handen. Jag säger bara till dem att jag har lösgodis hemma, pekar vägen och så springer de före.

Gångbanan använder jag dock. Ibland.

2010-10-03 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0