Är det helg denna vecka också?


Efter en nydligen genomförd studie kan jag meddela att det är helg denna veckan också, denna helgen är speciell dels för att Brosef skall ha fest eller så ska jag ha fest det är inte helt bestämt ännu. Hursomhelst Kapten är som ni alla vet tillfälligt åter i Göteborg efter att ha bosatt sig i den norra delen av Sverige (Umeå) för att plugga. Helt klart överskattat med utbildning, det som gäller i dagens samhälle är vänta på att man blir upptäckt, lite som i Idol ungefär. Så om du tycker att du är bra på något ta för all del inga egna initiativ utan sitt bara hemma och vänta på att någon ska upptäcka dig, du kommer att få en toppen kärriär och tvingas uppträda mitt i Nordstan när HM öppnar en ny butik, aaa just det Idol börjar ikväll ja.  

Hursom åter till ämnet. När det är helg skall man tillämpa avkoppling efter veckans hårda arbete, för vissa sparvar innebär detta en paus från studierna för andra (mig) en paus från jobbet. Avkopplningen består i allt som oftas av ett ganska rejält intag av alkohol antingen på någon lokal pub eller i ett hus i Göteborgs mer fina kvarter. Eller en annan favorit dvs en manlig match i Supersmash på N64.

Wowowo vänta lite nu, det är ju fan inte helg det är ju vilken dag som helst, men just nu råkar det vara helg!

Över ut helgen tar aldrig slut

/Murse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0