Skrubbsår och polisinformatörer

Klockan är 02:10. Jag är lite sliten. Lugnare dagar har man haft som Gustav II Adolf sa efter slaget vid Lützen. Imorse hade jag satt väckarklockan på 08:15. Skulle upp träna kanske plugga lite innan jobbet. Är för trött tror jag sover en stund till, tänkte jag. Masar mig upp halv tio. Chillar lite K-special med mjölk och GP som brukligt är.

Ramlar in på jobbet 11:02. Fredagar är som vanligt mkt att göra i charken. Kunderna är fler och argare än under övriga veckodagar. En kund är rasande för att vi inte har fått in de kaffemuggar hon velat köpa hela veckan. Tungt. Världen behöver mer uppförstorade problem.

Klockan 18:30, slutar en halvtimme tidigt för jag har bråttom till Danwar som har "fest".

19:30. Sitter på bussen, ska göra så i ytterliggare 45 min efter två byten. Det suger. Inte heller har jag nån musik att tillgå då min Iphone laddar ur snabbare än trestegs-Olsson avbryter en säsong, vilket förhöjer sugandet. Samtalar kort med Danwar på telefon, verkar vara bra drag där borta med brudar och hela köret.

20:20 kommer fram till Danwars lägenhet som till min förvåning är näst intill tom, sånär som på Danwar, Damien och Opo sittandes i en soffa. Tydligen var det bara Danwar som låtsats att det var drag för att han skulle verka cool. Danwar är inte cool. Vi chillar där ett tag. Överlämnar vår present till Danwar (en mankini och ett par handklovar). Läser lite historier på Flashback om killar som legat med tjocka brudar. Det var roligt även om jag hade lite svårt att identifiera mig med skribenterna. Efter några hätska diskussioner om vilken Disney-kvinna som är mest värd att banka (Damien hävdade Pocahontas med hänvisning till att hon har porrigast blick) och att Danwar stolt visat en video på två män som strulade med varandra beger vi oss inåt stan.

Klockan 23:00? står vi utanför Vänsterpartiets lokaler på Andra Lång. Danwar vill gå in på den svartklubb som han har fått nys om på Facebook. Eftersom han har fyllt år får han sin vilja igenom. (Vid det här laget har Opo redan sagt tack och godnatt.) Vi går in. 50 spänn kostar det. I kassan sitter en söt tjej, lite lik Nicole Kidman, fast sötare. Där inne är det inte fantastiskt. Folket består mest av vänstersympatisörer i baskrar. Musiken är dock okej. Jag drar rätt snabbt vidare och lämnar Danwar och Damien åt deras öden.

Möter upp en smått förfriskad Alex och vi börjar vår vandring in mot centrum. I ett försök att hoppa över en gigantisk kruka slår jag baksidan av låret i densamma när jag landar. För mitt häftiga stunt får ett stort fint köttigt sår och ett par uppslitna byxor. Värt! Två minuter senare försöker en prostituerad nigerian? sälja sex till Alex utanför pedagogen. Jag kommer med den briljanta idén att vi kan ringa polisen och se vad som händer när de ska ta fast hororna. Vi ringer. 10 min senare kommer en piketbuss. Hororna börjar springa. En polisman går efter, lite som i Terminator 2. Alex ropar till polisen och pekar på hororna:
- Där är dem, spring efter!
Vi följer dramatiken på avstånd men till vår besvikelse springer hororna konstigt nog ifrån den gående polismannen.

En stund senare tröt orken och jag beslöt mig för att ta den tidiga nattbussen hem.






Kommentarer
Postat av: dekadent

ska man ligga med en disneytjej är det klart att det ska va pochahontas! lovar på min gentlemannaheder att jag kommer bevisa det innan dagen är slut. alternativt ngn gång imorgon :P

2010-05-15 @ 07:08:45
Postat av: Opo

"Jag DÖR fan hellre än går in DÄR!", var det sista jag hörde dig gorma innan jag gick.

Integritet är överskattat.



Bra inlägg.

2010-05-15 @ 11:22:38
Postat av: Opo

Dessutom gillar jag Nala. Nala är snygg.

2010-05-15 @ 11:23:15
Postat av: Charlie

Missade en grej som hände när vi läste på om de tjocka brudarna på Flashback. Jag frågar: - Vad betyder BBW? Danwar: - Tjocka tjejer. Jo det fattar jag väl, sa jag, men vad står bokstäverna i förkortningen för? Då säger Opo som suttit tyst en stund: - Big Beautiful Women. Asgarv bryter ut.

- Vadå jag såg en dokumentär om det, sa Opo. Yeah Right...



Appropå att Damien gillade Pocahontas för hennes asiatögon. Mulan är Disneybrud och asiat. Hur kunde inte hon vara överst på din lista?

2010-05-15 @ 12:36:27
Postat av: danwar

Jag vill påstå att jag aldrig gett falska uppgfiter ang. hur mycket röj det skulle vara hemma hos mig. Om du tolkar min röst med hög musik i bakgrunden som "fest med brudar och grejer" är det väl något du får stå för.



Tjejen i kassen var inte så söt, konstaterade jag och dekadent senare. Han gick ganska tidigt, jag stannade mycket sent. Mådde bra imorse.



2010-05-15 @ 17:38:28
Postat av: dekadent

mulan är ju mongol typ, därifrån ordet mongoloido kommer

2010-05-15 @ 18:02:08
Postat av: dekadent

smidigt av dej att "glömma" skriva om din egen favvo-disneytjej. om jag inte minns fel ville du väl rimma snövit och de sju dvärgarna din jävla skäggmumsare!

2010-05-15 @ 18:03:19
Postat av: Charlie

Snövit var ett alternativ. Sen sa jag ju aldrig att jag ville ha dig och sex av dina vänner där samtidigt. Jag gillar Ariel lite trots att hon har rött hår och är halvfisk.

2010-05-15 @ 19:40:46
Postat av: dekadent

dina exakta ord var väl typ "min penis är bara 8 cm men snövit är för snäll för att säga nej".. kändes bara pinsamt när du sa det, och jag hade hoppats att slippa dra upp det på bloggen, men du tvingade mej. väl spelat

2010-05-15 @ 21:25:56
Postat av: Charlie

Måste ha varit när jag citerade dig ;)

2010-05-16 @ 01:45:08
Postat av: dekadent

mycket heder i att mjölka du...

2010-05-16 @ 12:05:38
Postat av: Charlie

Tycker du att det har inte varit någon form av heder bland de övriga kommentarerna ovan? :p Vi släpper det nu.



För övrigt Opo är inte Nala lejonhonan i Lejonkungen?

2010-05-16 @ 13:41:30
Postat av: Opo

Dra inte in en massa oväsentligheter i det här nu.

2010-05-16 @ 14:09:38
Postat av: Anonym

Att du vill ha tidelag med ett lejon. Ser inte riktigt hur det någonsin kan bli irrelevant

2010-05-16 @ 14:15:34
Postat av: max/ninja

Mulan går ju lite halvbort, hon är ju lite av en transa. Lite för mycket toyboy som spränger mongoler åt höger och vänster. Man kan ju aldrig trycka någon som har möjligheten att ninja ner en med et jävla samurajsvärd. Törnrosa har ju uppenbart daddyissues, men hon har tre bad ass styvsystrar som man kanske hellre gör leker med? Belle i Skönheten och odjuret är ju en skönhet (duh) och man kan uppenbarligen se ut som skit och landa henne ändå. Klar fördel. Men förstavalet är såklart Jessica Rabbit. Där snackar vi!

2010-05-16 @ 15:34:56
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Madman

Vem skrev inlägget? Fattar noll. Håller med max, han har koll.

2010-05-16 @ 17:10:19
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Opo

Madman: Vem förutom Charlie försöker impa på folk genom att hoppa över saker?

Vem förutom Charlie klämmer in Gustav II Adolf i ett skämt eller drar paralleller till Christian Olsson för att beskriva ett batteri?

Vem i hela friden äter K-special förutom Charlie?



Charlie skrev det.

2010-05-16 @ 19:27:11
Postat av: max/ninja

jag brukar klämma in lützen lite här och där, men jag skulle ALDRIG äta special-k.

2010-05-16 @ 19:42:47
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: danwar

Opo, jag förstår vad du pratar om. Nala ÄR charmig, har det där lilla extra.



Ninja, Törnrosas styvsystrar ser ju ut som skit. Detta är ju faktiskt den enda sortens Disney-karaktärer som du skulle vilja ligga med.

2010-05-16 @ 22:51:45
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Madman

Opo, du sa det. Word.

2010-05-17 @ 11:42:44
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Kapten

Jasmine i Aladdin,grrrr...

Faktumet att hennes kille är mindre hetero

gör det ju inte svårt.

2010-05-17 @ 12:45:24
Postat av: max/ninja

har upptäckt att jane i disneys tarzan är rätt het också. dessvärre har hon ju en halvgorilla som backup. det knusslar ju till saker. satsar fortfarande på jessica rabbit, hennes dude är så jävla harig. fniss.

2010-05-17 @ 14:32:56
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Kapten

Apropå att Nala har det där lilla extra, det är päls. Alla gillar päls.

2010-05-19 @ 19:39:25
Postat av: dekadent

pochahontas är ju vilde, galet sex där!

2010-05-22 @ 08:29:30
Postat av: Opo

Mm, men Nala är vildast.

2010-05-22 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0