jävla skitliv.

solen skiner. det är säkert tjugo grader ute. i umeå.
det har regnat i dagarna. det har åskat. det har blåst.
jag har ont i huvudet. jag har ont i näsan. jag har nästan en hel rygg.
jag har fan ont i ryggen också. allt hade varit okej om det inte var för den jävla pollen.
jag menar det har ju varit en bra vecka. två godkända tentor tillbaka. båda med kommentaren "skriv kortare meningar". gissa varför det är så många punkter i det här inlägget? jag tar åt mig av responsen.
min näsa är fylld med något gulgrönt, hårt klet. om en vecka är jag hemma i göteborg.
hoppas allt blir bra då. det brukar det bli. typ.
jag längtar till shredder och the oz kommer hem. då skall vi titta på star trek.
jävlar vad vi skall titta på star trek.
ninja out
I VLC just nu:
The Delirium Case - Four dead in five seconds
(asbra låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0