600!

vi på TS har nu lyckats komponera ihop 600 diskutabelt relevanta inlägg!
(färre om man väljer att räkna bort all skit som charlie skriver).. nä jag bara skojjar, charlie du är ok och din mamma älskar dej säkert egentligen..

i vilket fall har jag valt att göra det 600:ade inlägget speciellt genom att skriva ihop det helt nykter och inte det minsta bakfull :D  mycket nöje:


Inlägg 600: "Varför tappar bönder håret innan kulorna ramlat ner?"  


redan de gamla grekerna använde sig av gödsel för att få saker att växa bättre, och tom lilla kommunist-madicken visste att saker skjuter i höjden om det står knähögt i kobajs.
bönder spenderar mer tid i kobajs än ngn annan folkgrupp, och ändå är det inget som växer. 
samtliga bönder är 1,70 långa, har hjärnor stora som pinjenötter, men framförallt så har de otroligt tunnt hår och högt hårfäste, gärna med en kal fläck där kippan skola suttit om de voro av den judiska läran. (det börjar flippa nu, tryckte i mej några dunkar franks för att kompensera avsaknaden av fylleri.) alla bönder är dessutom inkapabla att prata om ngt annat än skörden och senaste åkermans senaste modell.

slutsatsen man kan dra av detta är givetvis att ko-fekalier funkar bäst i rabatter och inte som hårvårdsprodukt (kom ihåg vart ni hörde det först!). 

vad är det då som får hår att växa? dr dekadent har svaret;
efter att ha suttit i säkert hela 3 minuter och grubblat på det hela kom jag fram till att hela övriga världen måste ha ngt som bönder saknar. ngt som får håret att sitta på plats tills man är minst 45. ngt som dessutom tas för givet och därför har undgått att exploateras som ngn ny regaine. 

svaret är så självklart att tom petter erland svensson kan se det: elektronik och porslinstoaletter!

bönder har aldrig sett ett eluttag och aldrig känt kallt porslin mot skinkorna. de utför sina behov på utedass och tittar på hästförlossningar istället för tv. 

summan av kardemumman är alltså att man får vackrare hår av att sitta framför datorn eller göra nummer 2 än man får av att leka runt bland mocka. (kom ihåg vart ni hörde det först!) 
ett levande bevis på detta är opo. fagrare hårsvall och fler datortimmar får man leta efter!


//dekadent

(klagomål på eventuella stav- och syftningsfel hänvisas till Franks kundkontaksavdelning)


Kommentarer
Postat av: Opo

Alltså, tack, tror jag. Jag är i alla fall tacksam för att du drog paralleller till mina datorvanor och inte till tiden jag spenderar på toaletten.



Kallt porslin mot skinkorna förresten; jag tror det går precis lika bra om du i fortsättningen fäller ner den där platssitsen många toaletter har. Funkar för mig.

2010-05-29 @ 12:49:37
Postat av: Opo

PLAST ska det stå. Plast. Sits av plast.

2010-05-29 @ 12:50:46
Postat av: max/ninja

600? det var som tusan. varför har vi inte blivit nominerade till blog awards än?

2010-05-29 @ 16:07:00
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: dekadent

jag tänkte skaffa en ring av plast, sen kom jag på att vi inte bor i tredje världen...

2010-05-30 @ 02:38:56
Postat av: Madman

Grattis TS, 600 inlägg. Shite, bra grejer.

2010-05-31 @ 18:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0