Tentavecka igen

Nu inleds denna periods tentevecka. Lugnt.

Det mest påfrestande är helt klart att jag inte har någon dator hemma. Sitter i skolan nu, och det känns ju onödigt. Det medför också att jag kollar mycket mer på TV. TV är ganska kul ändå. Igår kväll kollade jag på någon skit, idag kollade jag på "En plats i solen" och lite debatter ang. den globala ekonomiska situationen. Intressant.

Så frågan är vad som händer ikväll. Jag vet att Fibes spelar på Trädgårn, men är det lönt att gå dit? Jag får ju betala en del, plus att man nästan lika väl kan kolla TV hemma liksom. Det är ju också bra.


Nej, känner att jag har suttit tillräckligt i skolan för idag. Dags att masa sig hem och plugga lite till. Är dessutom jävligt sugen på lite spaghetti.

//danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0