Klädägd

Idag blev jag lite glad. Jag märkte att Dekadent hade skrivit lite efter Opooas eminenta inlägg. Det är alltid så jävla svårt att känna sig nöjd med någon man har skrivit efter en sådan post, men nu har Dekadent redan brutit barriären och jag kan gå loss bäst jag vill. Seger!

Igår blev jag klädägd. Det hela började med att jag införskaffade en ny sjömansskjorta eftersom min gamla är kvar i Göteborg. Jag hittade en svinbillig rackare som dessutom var lite figurinsydd - perfekt för mig och min sexigt slanka kroppshydda - och tänkte; Jävlar vad jag kommer få ligga ikväll! Det fick jag inte. Jag blev nämligen klädägd. Shredder och jag tog oss ner till NH och beställde en pilsner var och blickade ut över hemskheterna. Det hade varit sittning någonstans med något tema, och där sitter han - Matrosen. Som en Håkan Hellström 2001 med hela munderingen, skjorta, byxor, mössa. Jag gick från "svincool" till "utklädd" på två sekunder, och jag ville mörda killen som klädägde mig.

Skepp och hoj.

På Youtube just nu:
Burzum
- Kaimadalthas' Nedstigning

Ninja


Kommentarer
Postat av: danwar

Osis, men satsar man hårt kan man också förlora stenhårt. Inte jag då, men andra.

2010-03-20 @ 12:56:34
Postat av: Madman

Inte jag heller. Men andra.

2010-03-20 @ 14:49:11
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: dekadent

vänta lite här? han hade alltså hela sjömanskittet så du gav upp? vad sägs om att sluta vara fransk och kanske skaffa lite cojones :P

nita killen och stjäl hans mössa då, eller sparka upp hans mamma för at lära honom veta hut :)

2010-03-21 @ 01:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0