faZion!

tjillivippen!

för ett tag sen va det ngn galen tjej vid namnet ebba som, i likhet med ett spökdjur, helt öppet hävde ur sig att trippelsparv.blogg.se är det bästa som finns. varför? jo för! jo för att vi i olikhet med alla andra bloggar inte skriver om mode och smink och bästaste låtarna på radio.

knack knack
vem där?
total-fail är där! 

tusans bananer vad vi har misslyckats. vårt ursprungliga mål har ju alltid vara att tillfredsställa de stora massorna och därigenom tjäna en massa kosing på reklamintäkter och intervjuer i KP. vi är dock handlingskraftiga män (handlingskraftigt troll i kumas fall, och smått handlingsförlamat mongo i nillons fall), så vi tog till oss allt som skrevs och svor att bättra oss. här kommer därför ett ordentligt inlägg om dagens flashiga, kitschiga outfit. änjoj.




Jag är inte riktigt nöjd med bilden, för jag fick lite dubbelhaka, menmen.. 

anywho så valde jag idag att köra på den klassiska
"tvilling i vintage baddräkt för män med mongoblick och muskedunder"-looken hoppas ni gillar den. 



mitt nästa inlägg skall också handla om kläder och mongon :D pusspuss

//dekadent

Kommentarer
Postat av: danwar

fan vad najs, muskedunder och mongon gillar jag.

2010-03-24 @ 20:44:47
Postat av: N dog

Vadå Mongo, du har ju bara mjölkat min idé med dagens outfit.. Blir fan a world of pain i Sälen nästa vecka Jens

2010-03-24 @ 22:37:23
Postat av: ebba.

HAHA, i love you!!

men...jag? spökdjur? vet inte riktigt..

men du har verkligen en bra känsla för mode, jag gillar särskilt geväret.

jag borde nog bli lite orolig för detta.. gillar ju inte mode-bloggar:( ser mörkt ut för trippelsparv!!

2010-03-25 @ 00:41:19
Postat av: danwar

... behöver jag säga att jag redan har paxat ebba?

2010-03-25 @ 05:12:03
Postat av: Calle

Danwar är inte 15 för dig ungefär som 38 för oss andra?

2010-03-25 @ 10:42:23
Postat av: max/ninja

muskedunder är bra jävla manligt. kick it old school. retro/vintage is so hot right now.

2010-03-25 @ 11:02:28
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Opooa

Du har visserligen bara mjölkat min idé med dubbelhaka, men det här kan vara det bästa inlägget någonsin.

2010-03-25 @ 12:42:01
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Malenurse

steak sauce

2010-03-25 @ 18:38:48
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0