Veckan som gått.

Det är lite ledsamt. Jag har gått från att frekvent fylla den här bloggen med underbara historier och anekdoter till att bara titta in ibland och läsa lite. Jag vet inte riktigt varför, men jag tror det har något att göra med brist på inspiration. Jag har faktiskt skrivit väldigt lite av allt på det senaste. Kanske är någon slags sommardepression; Vad har jag gjort av livet? Äh. Fuck that shit. Istället går vi stenhårt på de nya grymma grejerna:

I helgen har jag farit runt som en annan dåre. Eller helgen är att ta i. Det hela började i onsdags. Vi skulle se Henrik Berggren DJa på båtjäveln. Det slutade med ett monsternedkrök i slottskogen och hemfärd med brud. Torsdag skulle vara lungt, det slutade med Sticky Fingers och hemfärd med Danwar. Fredag blev, tack gode jävla gud, lugn men sen blev det Lördag och militärutgång med Mestre på BLVD, som enligt ryktet skulle blivit ett lite mognare ställe med äldre klientel. Skitsnack. Det var samma sextonåriga parfymerade nyduschade pissluder där. Men det bjöds på grillspett straight off the grill. Det var coolt. Söndag måste ju klassas som någon slags höjdpunkt. Det var Pier Pressure och ett gäng favoriter spelade; HIM, Paramore och Her Bright Skies. Paramore var okej, HIM var dåliga live (som vanligt) och Her Bright Skies visade att nya plattan (som jag tycker är lite svag) passade mycket bättre på scen än på skiva - Grymt! Annars såg vi ett band som heter Pendulum, och det var fan fest. Inte nog med att det var grym festivalstämning, vi träffade dessutom Alexander Rybak. Enligt honom är jag cool, så fuck you! Kyaa!



Sen blev det måndag och jag hängde med Felix, vi tog ett par korvar och pilsner och tittade på det koreanska mästerverket Old Boy och lite annat random, akompanjerade av en skvätt vin eller två. Igår var det tisdag och jag hängde i slottskogen lite med lite brudar (P.I.M.P) och fyllde strupen ända till Mestre kom in för middag på Hard Rock, vilket var värt till idioterna bytte från musik till fotboll på alla jävla skärmar. Vi förflyttade oss till Kings Head på Andra långgatan och träffade Bemo. Sen kom Simon och Felix och det blev ett bra ståhej ända till Felix och jag beslöt oss för att ta Blå Express homeward bound och sova lite.

Det har varit en tung vecka. När börjar sommarlovet?

Ninja out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0