tre år senare

Ja nu är det alltså över och ut helt slut. Min tid i Skövde är över, ganska så nice alltså! Det hela började för några år sedan närmare bestämt 3, då tog jag tåget upp 17 mil från Göteborg för att på börja murseprogrammet 180hp. Det var tre spännande år ska sägas. Jag lärde mig dricka öl, Jag lärde min kropp att få i sig all närig via pasta och ketchup och jag borde ha lärt mig någon form av studieteknik. Känner att det borde finnas massa roligt att skriva i detta inlägget men jag orkar inte just nu.  Tanken var först att skriva någon form av bok om min år på landet (Skövde har bara 50000 invånare) men orka liksom? Framförallt inte när jag endast har 2 dagars sommarlov innan jobbet tar vid. Bra planerat där liksom. Slutar skolan den 4:e och så börjar jobbat den 7:e. Hur som haver nu ska jag titta på tennisen och få besök av glada sparvar i min trägård för att dricka öl om en stund.

Keyword: dricka, öl, pasta, ketchup, sparv

Later!

/Murse

Kommentarer
Postat av: Opo

Grattis Murse. Vi är stolta över dig.

2010-06-06 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0