rackarns

jag vet att mina söndagsinlägg är veckans höjdpunkt för samtliga.
att mina kloka funderingar går rakt till era hjärtan och fyller er med en glädje som inte går att klä i ord.
jag vet att ni dör och återuppstår med varenda stavelse jag hasplar ur mig.
jag vet att ni ibland blundar och tänker på det ångestmoln av bakfylla och galenskaper som skapandet sker i medan ni tar på era "special areas".
tyvärr så är det idag inte tillräckligt motiverande för att jag ska gå på djupet.
idag har jag inte orken att grotta ner mej i djupa funderingar och sökandet efter de stora sanningarna.
mina djupgående studier av aktuella ämnen får idag ge vika för tre små funderingar jag haft under veckan som varit.
att endast ställa frågor är dock under min värdighet, så jag lämnar er också ett löfte om att i nästa söndags inlägg presentera för er svaren.
.
.
Frågor:
Är det här en superhjälte?
.
.
Varför går tjejer alltid på toaletten två och två?
.
.
hur fan funkar en sån där handtorksgrej som de har på vissa offentliga faciliteter? inte en sån som blåser, utan en sån som typ rullar ut en bit som inte går att dra av utan den åker in igen o man fastnar och folk kollar snett och man känner som om man kom från motala och itne vet bättre och bara gör bort sig första gången man är utanför byn, så man tappar kontroll över alla vitala muskelgrupper och blir plötsligt i ännu större behov av papper. ??
.
.
ni kan ju försöka klura ut skiten själva under tiden, men jag tvivlar på att era mediokra intellekt kan frammana annat än damm och kanske texten till de colores. jasså ni har aldrig hört den? nehe, men jag antar att ni kan hela introt till paradise hotel. jasså det kunde ni. ni har den tom som ringsignal? oh fan inte illa.. i rest my case.
.
.
pösshaj// dekadent

edit: om ni undrar varför det är punkter på alla tomma rader så kan jag berätta att det är för att ngt jävla nylle har varit inne och fuckat i källkoden bara för att jävlas med mej.. jasså det är inte källkoden? ja jag fuskade mej igenom programering a, men det är ju så jäfla tråkigt ju.. sluta döma mej, är du min mamma eller?
ngn nisse har iaf varit och pillat för såhär va det inte förra veckan,

Kommentarer
Postat av: max/ninja

det är blogg.se som uppenbarligen ändrat sin texteditor. den gör inga automatiska paragrafer. att skriva inläggen helt i html korrigerar oftast detta. varför jag är uppe 05.30? star trek:at hela natten. win.

2010-06-14 @ 05:37:18
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Hejsan Hoppsan!

Allt bra? :)



Ha en toppen Måndag..! :)

2010-06-14 @ 06:45:14
URL: http://tobbees.com
Postat av: dekadent

jaaa! allt är jätte bra. tackar som frågar! :D

hur är det sjelv..? :)

2010-06-14 @ 13:15:05
Postat av: max/ninja

KNULLA INTE MED TOBBES BLOGG, HAN KNULLAR OSS ;<

2010-06-14 @ 15:42:03
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: dekadent

jag varnAr er! Nästa gång ngn kommenterar med mitt nick kommer jag fan gå bananer och avliva ngn lite grann

2010-06-14 @ 18:31:13
Postat av: max/ninja

dekadent: i call namebajt @ opo !

2010-06-14 @ 20:25:53
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Opo

Öhts?!

2010-06-14 @ 21:30:17
Postat av: dekadent

förlåt kommer inte avliva någon! kommer rulla in mig i en filt istälelt

2010-06-15 @ 18:18:55
Postat av: Madman

Nu blir jag förvirrad. Vem är vem egentligen?

2010-06-15 @ 22:41:58
Postat av: max/ninja

dekadent är Opo. Jag har kollat upp var han bor med min IP-sökare. Sjukt att folk tror att de kan vara anonyma på nätet på det där viset. Sluta sno folks identiteter!

2010-06-15 @ 22:48:37
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: max/ninja

hahah (L) på ovanstående kommentar :]

2010-06-15 @ 23:47:08
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: dekadent

det är bara folk utan själ som stjäl andras alias. seriöst, det här hotar hela systemet, sluta upp med det annars jävlar kommer jag gå "jonathans student" på samtliga misstänkta

2010-06-18 @ 19:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0