pochahontas luktar skam och vaselin

dåså dåså, dags att berätta varför man hellre ligger med pochahontas än ngn annan disneyprinsessa. jaså ni tcker inte att hon är disneyprinsessa? hon är ju hövdingens dotter fifan. jävla petimetrar.

anywho så är hon inte prinsessa på riktigt, hon är helt klart adopterad. vem som helst kan se att pochahontas inte tillhör den amerikanska urbefolkningen. kolla bara på ögonen. hon har helt enkelt gjort samma misstag som columbus och missat asien med några tusen mil. pochahontas är helt klart filipin.

nu säger ni att det verkar helt ovettigt att hövdingen skulle ha kanotat hela vägen till asien bara för att sno med sig en liten flicka från filipinerna, men fuck you, det finns talande träd och skit i den filmen som är mycket mer osannolikt. disney bryr sig inte alltid om realiteten i sina verk. (och nej jag vet att det faktist inte var charles disney som tecknade pochahontas, men tror ni jag orkar kolla upp vem fan den helt okände tecknaren som verkligen gjorde det heter? ni hade ju ändå inte känt till honom.. hade bara vart slöseri med tid.) ((och nej jag vet inte om disney hette charles i förnamn, jag orkade bara inte kolla upp det heller. ge mej ett brejk, det är söndag och charles passade fan in.)) 

för att göra saken helt klar körde jag pochahontas i ngt roligt onlineprogram som kollar vem personen på bilden är lik. svaret blev föga förvånande: 




pochahontas är alltså den tecknade versionen av tera patrick. tera patrick som av händelse råkar vara känd för sin förmåga att snuska till det framför kameran. därför är pochahontas den man helst ligger med. man kan riktigt känna lukten av skam och vaselin. pochahontas är disnevärlden bad girl med daddyissues. slår vad om att hon inte ens har underkläder under alla djurhudar. 

helvete, jag kom helt av mej. poängen jag fösökte påvisa är att pochahontas är go för att hon är asiat.  


nu sitter ni och säger att asiater inte är er grej. i kid you not när jag säger att så är det visst. alla går igång på asiater. tror ni mej inte? varför har de då en egen jävla flik på varenda porrsida i etern? ni vet vart ni har den. ni har varit där och kollat när mammsen och pappsen va på ica. som en gyllen port ligger den där, nyckeln till asiathimmelen, mitt emellan "anal" och "bukake" :P


nu säger ni att ni inte kollar på porr.. för den har man ju inte hört förr... klart att ni kollar på porr. alla kollar på porr. in fact så har jag gått en snabbkurs i programering och knåpat ihop ett superprogram som låter mej se alla våra läsares screens, och varenda en ser ut såhär:




så sluta spela helgon och erkänn att ni (precis som alla andra) brukar pilla på er själva medan ni tittar på feta tyskar som smäller på överbatalde blondiner (eller asiater då).

och ja jag har också ljugit om det och sagt att jag tycker att det är äckligt, men det va 2003 och då var det inte lika socialt accepterat som det är nu, förmodligen för att jag va 13 då..

så är det iaf. porr är skoj och asiater är heta. vet inte riktigt varför dock, men jag har en teori om att det sitter i ögonen. ser liksom ut som att de redan fått lite pre-cum i ögonvrån, och att det är därför de kisar, men det är en helt annan historia.  

nu är det hög tid att hämta handduken och slå på pochahontas två! har hört att man får se sideboob i den! 

pösshaj // dekadent



  

Kommentarer
Postat av: Mr. Pink

Walter Disney heter han god damn it!!

2010-06-06 @ 16:03:42
Postat av: Opo

Döbra inlägg, men Pochahontas spelar i en annan liga än det där ludret.



2010-06-06 @ 22:56:15
Postat av: Grymtputte

Pocahontas 3 är ännu bättre. Och där är det mer än dubbelt så mycket sideboob som alla Charles Disneys filmer sammanlagt. Plus att där är all sideboob blå. OCH i 3D. Blått is the new asian, fo sho.

2010-06-07 @ 02:19:42
Postat av: max/ninja

vem fan är charles disney ?

2010-06-07 @ 09:59:44
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Disney

2010-06-07 @ 12:47:13
Postat av: danwar

Bra inlägg, var mycket givande och intressant.

Sjukt läskigt att du har lyckats hacka mig och tagit en skärmdump på min dator.



Bra länk i föregående kommentar.

2010-06-07 @ 15:51:16
Postat av: max/ninja

jag googlade självklart innan. han är en jävla kricketspelare. eller en kortfilmsregissör som verkar suga med typ 1/10 i betyg på imdb. bra skit.

2010-06-07 @ 16:50:36
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis, alltså har knappast tecknat Pochahontas. dekadent var ganska tydlig på den punkten.

2010-06-07 @ 17:32:38
Postat av: dekadent

walt ligger inte lika bra i munnen som charles.. det säger danwars mamma

2010-06-08 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0