Midsommar i år igen?

Nu var det dags igen. Imorgon är dagen här, midsommar. Folk är peppade och ska supa skallen av sig dricka spirt tills det står ut genom öronen kort och gott. Köerna på systemet imorgon kommer inte vara av denna värld, jobbigt för de som ska köa mindre jobbigt för mig som inte ska göra det. Normalt sätt så brukar jag inte planera midsommar alls och jag kan ju inte direkt påstå att jag har planerat något för imorgon heller, mera så att jag har något att göra om jag nu blir sugen att dricka en öl eller flera. För just midsommar känns lite som nyår och valborg alla är super taggade men ändå blir det ganska så rörigt och obra till slut, SÅ! I år ska jag gå in för att ha så tråkigt som möjligt, typ eller nått.

ÄÄÄ Fuck it asså jag vill egentligen bara visa en ball bild som jag hittade apropå fotbolls VM
Enjoy!



Later!

/Malenurse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0