ett bittert inlägg från en flygplats.

idag skulle jag åka hem. avgång 13:40 från "umeå city airport" (jävla skämt bara det) men det gick förstås inte för dig. på vägen till flygplatsen får jag ett sms av malmö aviation där det står att min flight är senarelagd till 18.00. jag ringer upp och är lite butter och frågar om dom tänker ge styrspaken till murphy när jag har åkt tillbaka hem så han kan köra offblast vid 16-tiden istället. malmö aviation-bruden blir sur och säger åt mig att åka hem. det gör jag. star trek (iofs win) i två timmar sen tillbaka on the road med min enorma jävla väska. jag går på som en jävla ångvält i securityn. dom blev förmodligen helt paffa att en assnygg kille i solbrillor kommer in och är mr. efficiency i deras security bland alla jävla mongon som har växel och nycklar i fickorna. eftersom jag betalat så jävla mycket i bussbiljett redan (mitt månadskort gick ut igår) så vill jag föra över en slant eller två så jag kan ta mig en öl när jag väntar. då måste man ha internet för att komma åt internetbanken. internet är inte gratis, å nej! 40:- för en halvtimme, 70:- för en hel timme. jag följer instruktionerna för 30 minuters internet så jag kan få tag i mer pengar för en svindyr flygplatsöl. jag får 404. transaktionen avbröts. jag går tillbaka, gör samma sak. 404. då plingar min nätverksikon upp. jag har fått internet. jag kollar mitt saldo. det har dragits dubbelt. aids. nu har jag betalat mer än vad det kostar att köpa en timme för att surfa en timme, fast jag bara ville ha en halvtimme. så jävla dumt. så jävla orättvist, vad faan har jag gjort?
nu jävla skall jag ha en svindyr flygplatsöl.
ninja out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0