En dålig människa

Jag är super sugen på att blogga tyvärr finns det ett problem, jag kan verkligen inte komma på något att blogga om. Klart att jag skulle kunna blogga om hur jobbiga alla vuvuzelas på fotbolls VM är, men det känns ju knappats som något nytt och ordinärt som är just det trippelsparv bidrar med till denna korrupta bloggvärld. Men en sak är säker, jag tänker inte blogga som blondinbella^^. Någon jag kan göra är ju att blogga om balla saker från jobbet, men det var ju någon kille på Sahlgrenska som gjorde det och fick typ sparken så orka. Kort och gott så får jag ses som en dålig människa då min fantasi är helt borta. Något som är ganska så nice i alla fall är att jag just nu har “semester” i 4 dagar.

Later!

/Murse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch, blogga om balla saker från jobbet nu. Trippelsparvjuristerna got your back.

2010-06-18 @ 00:10:13
Postat av: danwar

värt inlägg om att inte blogga

2010-06-18 @ 22:23:56
Postat av: Madman

En del sär skrivningar, vilket jag tycker är jätte jobbigt.

2010-06-19 @ 20:54:31
Postat av: Malenurse

Asså sär s krivningar är fi nt. Eller j a inte jätte kanske^.^

2010-06-20 @ 20:33:34
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0