bye bye Hultsfred

De senaste två åren har trippelsparv gästat hultsfred för lite fylla och dekadens, en del sparvar har till och med gästat festivalen många gånger innan dess. I år däremot var det lite mera tveksam om hela gänget kunde åka, en del av hos har jobb, andra har inte orkat köpa biljett och en och annan dålig anledning. Det är helt klart så att folk nu har hört att vi inte kommer åka i full styrka och därför val att inte köpa någon biljett. Alla som var på hultsfred förra året vet ju att Camp TS var det i särklass bästa campet och tappar man toppen så försvinner också botten som min gamle vän brukade säga innan han kliade sig under foten med den vita fjädern.
Så för att fortsätta lite som blondinbella så förstärker jag med två bilder.



Men såklart är det tråkigt att denna festival inte fick fira 25 år, men egentligen så bryr jag mig inte alls hade ändå missat skiten. Mest synd är helt klart att Ninja inte fick fira sitt 25:e år på hultsfred.

Later!

/Murse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0