Utekväll? Slagen.

Igår var jag och dekadent på stan. Vi inledde kvällen med Open Jam, en blandning av olika uppträdanden. Bland favoriterna kom ett sjumannaband, fulpoesi och clowndejt. Det var riktigt najs.

Sen skulle vi göra som vi brukar göra, dansa med gifta kvinnor och annat lajbans. Men det blev inte särskilt lajbans. Det bästa som hände efter att vi lämnat det första evenemanget var typ när vi träffade Nillon och Jonis, jag och Nillon dansade faktiskt rätt bra också. Men mer än så var det liksom inte.

 

Rätt deppigt när man inte kan skriva något kul om en hel utekväll. Vi tog liksom bussen hem 03.33, och varför? Inte för att det var kul att vara ute iaf. När jag tänker igenom kvällen efter någon som åtminstone dansade roligt eller gjorde bort sig kommer jag inte på någonting. Det närmaste jag kommer är en kille som gick omkring och blödde på dansgolvet och en råhetsig kort neger som armbågade någon i garderoben och skrek på en tjej. Kul.

Tacka min lyckliga stjärna för att jag flyttar imorgon, då ska det inte bli några onödiga sena kvällar längre. Ser fram emot awesome kvällar i min lägenhet med SuperSmash och legobyggande. Win.

 

Jag vill till sist nämna Malenurse(s?) surrealism. Ingen kan få en miljon svenska kronor att räcka till allt han pratade om, inte ens om han t.ex. skulle sälja lyxjakten direkt när han var färdig med den. Om han pratar om någon annan valuta är det ju teoretisk möjligt, men jag har aldrig hört talas om en valuta där listan är genomförbar med en miljon. Han skulle iofs kunna prata om att han vann t.ex. en miljon ton guld. Listigt att inte nämna vad det är han vinner en miljon av. Men ändå sjukt onödigt, ingen vinner ju en miljon ton guld ändå. Fan alltså, jag blir arg. Malenurse spårar ibland. Hoppas han vinner en miljon kottar eller något annat skit.

 

//danwar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0