urinoar

2010 har hittills varit ett händelserikt år. jag har tagit körkort och fyllt 20, vilket innebär att Jag får gå på systemet samt köra runt på alla möjliga vägar. är detta moraliskt riktigt frågar ni er? tja därom tvista även de lärde. de tvista förmodligen inte särskilt länge då svaret uppenbarligen är att det var ett stort jävla snedsteg att ge mej körkort och rättighet att inhandla alkohol utan vuxens uppsyn. igår sökte jag lite spänning i vardagen genom att steka bacon i bar överkropp och fulparkera utanför nordstan. nu glömde jag helt bort vad meningn med det här inlägget va. dessutom har jag helt oprovocerat börjat lyssna på lars winnerbäck. ngt står ju inte rätt till idag. 


//dekadent


Kommentarer
Postat av: Leif G.W Persson

Winnerbäck, no good. No good.

2010-01-24 @ 15:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0