När dekadent fyllde 20 [MED BILDER!]

Egentligen passar det nog inte sig att jag börjar den här berättelsen, eftersom jag och Shredder inte trillade in förrän ganska sent på kvällen, men vad jag hört från de visa så började kvällen i casa dekadent med pizza, pilsner och tv-spel - så som vilken legenderisk kväll som helst skall börja!

shredder och jag själv stack in till göteborg och bänkade oss på det billigaste stället vi kunde hitta inom en ganska sna radie kring järntorget. det blev pc där godisshottarna flög in i omgångar om sex stycken. jag och shredder satt där ensamma säkert en hel timme innan dekadent, danwar och lakimies trillade in. danwar redan glad i löpardojorna. det blev någon slags shottävling som jag tror dekadent vann (han använde två händer och kickade mig med en sekund, pfft) - danwar kom lätt sist. boork joinade och vi begav oss mot pingisklubben.

shredder blev utservad rätt mycket, men det struntade han i och slank in i spelet igen efter ett varv eller så. det var en arg kille som inte tyckte det var okej, så han skällde på shredder. killen i fråga kom senare fram och bad om ursäkt för sitt beteende. dekadent fuskade också lite, vilket tog honom till final en gång. målet var att komma till final eftersom det för det mesta var en snygg tjej som tog sig till final och hon kramade sin motståndare efter finalen. dekadent mötte tyvärr inte denna skönhet och fick klara sig utan kram. danwar, shredder och jag satt och övervakade rundpingisen samtidigt som jag ser hur danwar får en lustig min i ansiktet. den är lite pinsamt förlagd med skam och jag känner hur det blir blöt i rumpan. det är en öl som vält och den sakta rinnande floden av underjäst maltdryck letar sig snabbt in i mina tighta byxor. jag hävdar bestämt att det var danwar som välte ut ölen, så jag tar hans mössa - som egentligen var dekadents - och torkar upp eländet.


(ninja & danwar på pingisklubben)

pingisklubben har inget dansgolv. det tyckte jag såklart inte var okej så vi startade ett och jag ryckte tag i en flicka som enligt shredder var skitful. jag tror inte hon var det. shredder var å andra sidan skitfull. flickan i fråga och jag själv gick runt till folk som såg tråkiga ut och hävdade att det från och med nu var förbjudet att stå still, eftersom platsen de stod på numera var dansgolv. i had game. shredder tyckte att det var dags att sjappa så han skrek något i stil med "HON SER UT SOM SKRIK, TA HENNES NUMMER SÅ DRAR VI". det är tydligen den magiska frasen för att flickor skall ge ut sitt mobilnummer.

enligt danwars egen utsago blev han stoppade utanför pustervik där pingisklubben huserar av en flicka som basunerade ut att han var snyggast på stället och inte fick gå därifrån. shredder och jag valde att hänga lite med varsin metrolåda. stil och klass på hög nivå med andra ord. det blev käk istället, men pizzerian hade ingen pizzadeg kvar så vi sprang till burger king som hade stängt. the horror! det blev en kebabrulle istället.


(ninja & shredder med varsin metrolåda)

vårt brödraskap ändrade riktning mot andra långgatans lite finare område, det vill säga strippklubben wandas. det tog ett tag innan vi kom in eftersom det första som händer när vi kommer dit är att det kommer ut en riktigt stor, berusad kvinna som spyr lite. vi tyckte inte det var så charmigt och fredrik valde att hosta upp en spyramid - det var den vackraste spyan jag sett på länge - den var till konsistensen otroligt lik västkustsallad och så lite ut som det också. den fastnade såklart på bild, som kommer läggas upp inom kort.

väl inne på den eminenta faciliteten fick vi en rundtur. jag tog shredder på en extended rundtur och visade övervåningen, sen gick jag ner igen. vi tittade lite på flickor med blottade bröst, vilket alltid är trevligt men saknade shredder i vårt sällskap. efter en dryg timme kom han tillbaka efter att ha sovit en stund på golvet på den tomma övervåningen. på svenska strippklubbar får man tydligen inte servera "riktig" alkohol så allt som kunde inmundigas var mariestads (3.5%) och kopparbergs päroncider (2.25%) så vi valde att titta noggrant på en naken flicka för att sedan bege oss mot casa dekadent.

...och det var så det gick till när dekadent fyllde 20

Ninja

Kommentarer
Postat av: Madman

Men bilden jag hört så mycket om dåå!?

2010-01-07 @ 01:58:06
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Kuma

Jag älskar detta:



"...jag ryckte tag i en flicka som enligt shredder var skitful. jag tror inte hon var det. shredder var å andra sidan skitfull".



Att han först säger att hon är skitfull men å andra sidan är han skitfull så han kan ha rätt.

2010-01-08 @ 18:37:54
Postat av: dekadent

inte full, ful

2010-01-09 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0