Hjärnsläpp, Baileys, Jägermeister, Black Jack

Kvällen börjar bra jag går till busshållplatsen för att ta bussen :46 väl framme ser jag att de  inte alls går någon buss då utan först 30 min senare. Det sög så jag gick hem och spelade tv spel i 25 minuter och tog sedan bussen till mina partypolare för kvällen (inga sparvar), vi kan kalla dem Knopf, Skjof, Qwurl.
Våran förfest bestod av hemmablandade groggar och hjärnsläpp. Hjärnsläpp är ett spel för den som är dum nog att inte förstå det. Vinnaren och alla andra fick en baliysshot eller flera.
Efter några rundor av spelet och en som inte ville ta slut var klockan mycket nog för att vi skulle gå till stan, och eftersom att staden är Skövde finns det inte så mycket att hänga i grannen vad gäller utgång, det finns:

-Bra på sommaren -Husaren
-Okej i brist på annat - Bogrens
-Har jag aldrig varit på -Vatra

Tanken var Vatra men vi gick istället till bogrens. I entrén hade de tydligen studentrabatt 50% av ordinarie. Fett värt. Mer pengar till annat.
Det första jag gör när jackan är inhängd är att leta upp BJ-borden. Där växlar jag in fega 60:- för att pröva lyckan, dealern ger mig en 50 marker och en 10 marker, jag kollar på henne med en WTF-blick hon tittar tillbaka och pekar sedan på infotavlan där det mycket riktigt står 50/70:- i lägst respektiva högsta insatts. Det sög. Jag förlorade 50 pengar.
Sedan dansade jag i Neon drack jäger och somnade gott i min säng.

/Malenurse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0