Vanlig vecka

Efter helgens fantastiska äventyr (menar då mest pulkaåkning och inte Trädgårn) är det så dags för en vanlig vecka. Den började redan idag med att jag försov mig, därefter industriell verksamhets-plugg och föreläsningar i flervariabelanalys. Bra grejer. Vår föreläsare i matematiken anklagade oss för att vara vuxna när vi inte fattade "Så då kan vi alltså inte använda Greens formel. Och vad gör man när någon säger åt en att det är något man inte får göra?". Jag fattade ju direkt att man skulle använda Greens formel, men jag vill inte förstärka det intrycket av mig just nu.

Sen har jag varit och lånat en dammsugare av bostadsvärden, blandade nyss bob-saft i en amarettoflaska. Läser lite flashback. Sköna citat därifrån btw:

"Känner en polare som rökte cannabis och drack 7,2 varje dag i tre år.
Han är rätt sjuk.
Han spelar med i något black metal band och slänger grisblod på publiken."

"Annars så hör man folk ropa "häsch häsch" ibland och det är bara att följa ljudet"

I lördags när jag skulle hem från lakamies gick det inga bussar eller spårvagnar. Detta upptäckte jag när jag var vid Botaniska. Jag bor långt därifrån. Jag gick till Sahlgrenska (bara det är långt), sen sprang jag resten. Det var skitlångt.

 

Tänkte ta och steka lite köttbullar innan taekwon-don nu, man måste äta. Annars DÖR MAN!!

Bifogar också en mycket trevlig bild på en arg groda som jag knåpat ihop.

frogfan

 

//danwar


Kommentarer
Postat av: Opooa

Den där grodan var verkligen inte ok.

2010-02-22 @ 21:45:01
Postat av: danwar

vafan var det för fel på min groda?

2010-02-22 @ 22:45:31
Postat av: Opooa

DE HAR FÖRHELVETE INTE NAVLAR!

2010-02-23 @ 19:58:24
Postat av: danwar

äh, navel bestämmer jag. jag är navelGUD

2010-02-24 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0