urinoar

igår morse vaknade jag och visste inte var jag va. jag hade starka minnen av att jag gick hem med en söt blond liten sak, och jag befann mej uppenbarligen i ett tjejrum. det enda som fattades var tjejen. på kudden bredvid låg dock en lapp som förklarade att hon va tvungen att fly landet eller jobba lr ngt men inte ville väcka mej. snällt. så jag tog på mej och begav mej mot bussen. först pratade jag med hennes mamma. trevlig mamma. jag hittade bussen efter ett tag, jag var i munkebäck. så kan det gå. sen tog jag mej till daniel och kollade på tv och åt pizza tills jag va nykter nog att köra hem. sen åkte jag till josef och drack vin och vann pictu.. picto.. pizzona.. picturenary? skumt ord. idag vaknade jag hos daniel. han va kvar. inga lappar amongst sparvs inte. puss o hej =)

//dekadent


Kommentarer
Postat av: danwar

Jag och dekadent vann alltså "pictionary". Jag var bäst, målade bl.a. en Darth Vader-hund.

2010-02-07 @ 19:37:49
Postat av: Malenurse

Jag tror inte att Jonathan och Nils är bästa kompisar med tjejen i sitt lag.

2010-02-07 @ 22:42:58
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: N dog

Jag tror inte den tjejen får vara med i vårat lag, förr i tiden var det aga för så dåliga prestationer i pictionary..

2010-02-10 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0