urinoar

idag har jag sprungit runt och haft en sjukt läskig känsla av att jag gjort ngt dumt som snart kommer komma fram. det är den där läskiga känslan som man fick när man va liten och ens lärare ringde hem för att prata med ens mamma om ngn incident där man råkat tejpa upp en tjej på väggen eller fyllt en frys med lera.

det hade helt okej att springa runt och känna så om jag verkligen hade gjort ngt dumt, men det har jag inte. eller jo fan visst har jag gjort en hel del dumma saker senaste tiden, men bara sånt som jag skulle vara stolt om folk ick reda på. jag tror snarare att känslan beror på att jag inte drack igår. jag hade nämligen samma känsla förra söndagen och då va jag inte heller bakis.

är det dåligt om man undermedvetet känner sig skyldig och dålig för att man inte va full kvällen innan? :P


anywho, här är ett piggsvin och en annanas.



//dekadent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0