urinoar

woo shit strips. inatt hände skumma saker. seriöst skumma. helt-på-riktigt-nasdaq-faller-skumma. olyckligt nog så drack jag dock inget igår och är därför inte tillräckligt bakis idag för att berätta det hela. synd för er :P

anywho så har jag tröttnat på det bajskalla vädret och all snö överallt så jag tänkte göra ngt åt det. jag utropar därför nästa lördag till pulkalördagen. pulkalördagen är den dag då vi alla samlas ngnstans, tar med oss varm choklad och bullar och åker ut långt ut i skogen och hittar någon bra backe och åker och bygger hopp och har snöbollskrig och sitter runt lägerelden och berättar om de gamla goda tiderna när män var män, kvinnor va kvinnor och erik hade svart hår och smink. därefter super vi ner oss och berättar samma historier, bara lite sluddrigare. har ni tur så kanske jag tom berättar om natten till idag. det är smaskigt.

en förutsättning är givetvis att snön ligger kvar, men det verkar ju inte bli varmare, och risken att ngn bonde drar ut och skottar rent i varenda duglig backe runtom gbg är försumbar.

så på med snödräkter och fram med pulkor. borsta av era smutsiga skidglasögon och lägg er till med ert finaste söndags-smil, för nu jävlar.

i spotify: Etudes D'execution Transcendante - Franz Liszt (ja ni läste rätt. klassisk musik är dunder. sådeså)


//dekadent

Kommentarer
Postat av: Opooa

Woho! Pulkalördag! Jag tar med extra handkontroller och Super smash.

2010-02-14 @ 16:32:50
Postat av: danwar

jag är fett på pulka. men wait, what now? handkontroller och suspersmash i backen? opooa, du är GALEN

2010-02-14 @ 17:52:55
Postat av: dekadent

varför kommer det inget; "snälla dekadent berätta om vad som hände inatt" eller "vi ber vi ber du är gud gud gud"?? jag blir arg och ledsen och arg. det va gaalet ju

2010-02-14 @ 19:32:22
Postat av: Opooa

Galet som i stump?

2010-02-14 @ 22:25:14
Postat av: Madman

Berätta då vafan

2010-02-14 @ 22:39:25
Postat av: danwar

jag kunde inte bry mig mindre. eller lite mindre kanske, men fan inte mycket.

jag är bara arg över att du åkte bil kors och tvärs över stan och jag inte fick åka med en endaste gång.

2010-02-15 @ 00:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0