Tio saker jag skulle göra om jag vann en miljon

10. Anlägga en tropisk ö med ett gigantiskt vattenfall någonstans i Skagerrak

9. Bygga en hemlig bas bakom vattenfallet med en massa agenter i kontrollrum. De ska skjuta ner inkräktare.

8. Köpa en jumbojet som man kan flyga in i den hemliga grottan.

7. Köpa en rymdfärja som man kan flyga ut från den hemliga grottan. Till månen.

6. Köpa månen.

5. Konvertera månen till ett stort osårbart klot i metall som kan förinta planeter.

4. Bygga ett spår i klotet och göra ett litet, litet hål i det. Skjuter man ner en missil där sprängs hela skiten.

3. Förbereda Jordens undergång med hjälp mitt klot.

2. Flyga i spåret med min rymdfärja och skjuta ner en missil i hålet precis innan Jorden förintas.

1. Hyllas som hjälte.


Bonus:

what's crackin' yo

Danwar som chillar lite i pojkrummet.

/Opooa


Kommentarer
Postat av: danwar

Ungefär lika realistisk som Malenurse lista, men din var ballare :)

Eftersom du bangade igår antar jag att du närvarar på fredag? Jag utlovar Supersmash, men bara på N64!

2010-02-02 @ 14:50:53
Postat av: Opooa

Klart jag kommer! Med min Game Cube.

2010-02-02 @ 15:05:31
Postat av: Malenurse

Asså jag spårade ganska hårt men detta var värre, nice:D

Mest nyfiken på hur du ska hyllas som hjälte för att du har pengar.

2010-02-02 @ 16:23:08
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Kuma

För att han förstör Dödsmånen?

2010-02-02 @ 17:58:15
Postat av: Opooa

Jag räddade precis Jorden med hjälp av rymdfärjan jag köpte, och du ifrågasätter min status som hjälte?

2010-02-02 @ 18:02:55
Postat av: Malenurse

Ja man kan ju inte bara köpa allt som folk säger

2010-02-02 @ 20:12:57
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Madman

Jag tyckte listan var bra. Om jag hade fått pengarna hade jag gjort en film om det här på 70-talet!

2010-02-04 @ 11:22:17
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0