Madman presenterar!

DET ULTIMATA SJÄLVMORDET!
Här följer en enkel och snabb bruksanvisning i 6 steg om hur du på bästa och snyggaste sätt tar ditt liv.
Du behöver de tre S:en.

1. Ståltråd - Finns att köpa på många olika ställen, se till att den är tunn men hållbar.
2. Stol - Finns i många olika varianter, jag hade tagit en stor plyschfåtölj.
29. Superlim - Jag brukar välja Karlssons Kalasklister.

Nu kanske ni helt vanliga dödliga undrar varför i hela friden man bör ta sitt eget liv. Svaret är komplicerat för vissa, enklare för andra. Är man awesome, slipper man. Är man NOT awesome kanske man borde ha det i åtanke. Vissa ser även självmordet som en sista utväg, men vem vet vad som finns där ute? ETT LIV EFTER DETTA KANSKE?!!?!??!!?
Nå, skämt åsido. Att ta sitt liv kräver engagemang, och jag hade klurat länge innan det stod klart för mig: man måste göra det snyggt.
Alltså frågade jag runt om vad som kunde vara snyggt, och mitt andra jag svarade så pliktskyldigt och fint. Nu kommer alltså den lilla bildserien som är så enkel att följa att till och med suicida barn kan använda den, fast på ett snyggt sätt.

De tre S:en
Införskaffa de tre S:en


Knyt snaran i en krok i taket och ställ stolen under, ställ dig sedan på stolen.


Du smetar in kalasklistret på handflatorna och fäster sedan dessa på huvudet, väntar tills händerna sitter som berget.


Du står på stolen och är redo att hoppa, spännande!


Resultat: Du sitter på stolen med huvudet i knät.

Vi kan alltså dra lärdom av denna bruksanvisning. Så simpelt, så vackert. Vem som helst vill kunna slita av sitt eget huvud, och nu har du själv gjort det. Grattis!

Slutsats i ansiktet: Detta är det snyggaste självmordet någonsin.

Ljudandes i korridorerna på den slutna avdelningen: Chipsknaprande till OS - Shredder

Madman out.

Kommentarer
Postat av: Malenurse

Hahaha!

om jag ska ta mitt liv blir det lätt på detta sätt.

Trippelsparv gör det lätt att göra rätt

2010-02-18 @ 19:21:08
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: ebba.

haha, fattade först inte meningen med att limma fast händerna, men fan vad klockrent!

2010-02-18 @ 21:27:52
Postat av: danwar

Detta har länge varit en av mina personliga favoriter, med ett par modifieringar:

Jag tycker att ståltråden ska bytas ut mot pianosträngar. Ruggigt hållbara, för att inte tala om snyggare.

Vettifan med stolen alltså. Jag tycker att man ska ordna det på så sätt att man ligger på golvet med huvudet i händerna. Det är snyggt att sitta, men tror att man får svårt att lyckas sätta sig ner när man är död. Större chans att liket hamnar på golvet ändå, och då är det stiligare att få det att se ut som om det var meningen.

2010-02-18 @ 21:51:02
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Madman

du har så rätt danwar! Stolen är valfritt, jag tycker det hade varit snyggt om det ser ut som att man har ryckt av huvudet sittandes :)

2010-02-18 @ 22:08:06
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Opooa

Jag köper inte riktigt det där med att huvudet bara ploppar av..

2010-02-18 @ 22:25:31
Postat av: N dog

Stolen är ju najs men man borde fixa en soffa och hoppa lite snett så man dör i en "Burt Reynolds" och har huvudet i händerna

2010-02-18 @ 22:50:13
Postat av: max/ninja

opooa: huvudet trillade väl av på gamle saddam och han blev ju hängd med en tjock och grov hampasnara i en lada typ. tänk dig då pianosträngen, hållbar. tunn. vass.

2010-02-19 @ 10:31:33
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Opooa

Gjorde det inte alls! Om det nu hade gjort det skulle det ha berott på hans tyngd och betydligt längre fall som liksom slet bort huvudet (schlprat), inte att det skars bort (slish). En pianolina kan ta sig igenom skelett och grejer efter ett fall från en plyschfåtölj

2010-02-19 @ 12:53:57
Postat av: Opooa

Inte. Inte, menar jag.

2010-02-19 @ 12:59:17
Postat av: Madman

logik spelar ingen roll. sluta vara så jävla vulcan.

2010-02-19 @ 13:13:16
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: danwar

Pianosträngen behöver inte skära igenom ben, bara nerver och diskar. Det klarar den. Pianosträngen är riktigt tunn, och kroppen är tillräckligt tung. Även om det inte är ett långt fall tillför tyngdkraften tillräckligt med acceleration för att kraften ska bli tillräcklig, i kombination med den lilla yta som den tunna pianotråden har blir det stort tryck. Dödligt, minst sagt ;)

2010-02-19 @ 15:28:48
Postat av: Calle

Möjligt eller inte sjukt snyggt iaf. Han ser alltför nöjd ut på bilden som beskriver moment 4.

2010-02-19 @ 20:22:45
Postat av: Madman

Det är ju tanken att vara nöjd med att utföra det snyggaste självmordet i historien till punkt och pricka!

2010-02-19 @ 23:19:17
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0