Igår typ

Igår typ, hade danwar fest typ, jag var där typ, drack öl typ, träffade sparvar typ.

Igår hade danwar inflyttningsfest som sig bör när man flyttar till nytt ställe. Själv hade jag ingen aning om vart lägenheten låg så jag tog hjälp av kuma. Eller ja, mest tog jag hjälp av honom för danwars “gå längs den här gatan när du ser en reklampelare så ska du gå på en stig där och så hittar du”-beskrivning kändes fett osafe och orka missa festen.

I danwars lägenhet har vi det mycket mullig vi dricker öl och spelar super smash bros (N64). Opooa och kuma klagar på att spelet inte är lika bra som på cuben (konstigt? det är ju fan en äldre konsol). Eftersom att alla sparvar inte kan lira samtidigt byts tvspelandet snart ut mot youtube-klipp:

http://www.youtube.com/watch?v=xC03hmS1Brk
http://www.youtube.com/watch?v=WIf7_ZDGSHQ
http://www.youtube.com/watch?playnext=1&playnext_from=TL&videos=_VL23fqO3-A&v=WhwbxEfy7fg

Vi vevar runt till YMCA när dekadent och mr pink kommer. Danwars lägenhet var sjukt bra för att köra tåget i, det finns nämligen en del där man liksom kan gå runt i en cirkel typ eller något. Någonstans här så flumar vi ut för att ta lite luft jag karin och dekadent börjar prata lägenheter, detta är just nu ett ganska aktuellt ämne för alla sparvar, typ. Folk flyttar lite överallt hela tiden. Då slår det mig och dekadent att fan vi kanske ska slå ihop våra möbler i en lya någonstans, om detta var en idé vi kommer hålla oss till eller bara någon som flög ut våra munnar igår får tiden utvisa. Sen gå vi in och vevar lite mera till annan skön musik och folk bestämmer sig för att gå ut på stan och härja, tydligen.

Stan kan sammanfattas ganska kort såhär:
-Bliss
-En fag-tjej
-BK
-Nattbussen


Dekadent körde bil till festen...


Såhär roligt har vi tydligen


Nej såhär roligt hade vi;) Eller vad fan vet jag.AAAAA

//Murse

Kommentarer
Postat av: Calle

Det var nice hemma hos Danwar, tack för det. Somliga har sina egna sätt att tacka, Joels var att låta Daniel slå honom i ansiktet

2010-02-06 @ 11:28:29
Postat av: Opooa

Ditt sätt att tacka var att kasta Danwar i asfalten och skratta åt honom.

2010-02-06 @ 11:36:20
Postat av: dekadent

jag ligger med danwar.

2010-02-06 @ 11:38:09
Postat av: Calle

Danwar att ligga med dekadent kvalificerar dig inte som vinnare av vårt bet på 100 kr

2010-02-06 @ 13:57:18
Postat av: danwar

dekadent tyckte att det gjorde det...

2010-02-06 @ 16:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0