höra fåglarna kvittra.

idag har varit en sån där hektisk dag. jag började skolan klockan ett, helt ofantligt tidigt så här i os-tider. jag vaknade halv två och bestämde mig i ett svagt ögonblick att inte gå till skolan. jag lallade runt lite hemma. jag skrev klart texten till låten behind the lies, så när som på två rader i refrängen som inte är klara än, sen stack jag och repade. det gick bra. riktigt bra faktiskt. kul. sen stack jag hem och åt några grilled cheese i shredders säng och pratade sommarminnen med mera. vid halv nop begav jag mig till vårt stammisvattenhål NH där jag skulle jobba lite. jag slängde öl och drinkar åt höger och vänster ett par timmar. till två. efter jobbet bestämde sig jag och mina jobbarkompisar för kvällen att kolla på lite hockey. det gjorde vi. vi kollade fram till sjutiden när sverige precis fått första målet i röven. då fick det vara nog och jag åkte hem. när jag gick till bussen var det alldeles ljust ute. solen sken. och jag hörde fåglarna kvittra.

På SVT2 just nu:
Sverige - Slovakien (2-3)

Ninja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0