helsike nästa

att medelålders homotroll alltid pratar sanning på fyllan är allmänt känt.

jag var, mest av misstag, på bögklubb en kort sväng i lördags. jag hade ingen egentlig anledning att vara där mer än för att utnyttja lokalens toalettanläggning. jag står således och småsjunger vid urinoaren när en medelålders, smått kalasfull, fruktkorg kommer fram till mej och lägger handen på min axel. det är i vanliga fall kutym att inte kommunicera med främling som står och kissar, och i vanliga fall hade det också krävts ngn sorts straff för att fruktkorgen bröt mot denna oskrivna regel. jag lät det dock gå ostraffat förbi, för det fruktkorgen hade att berätta var mäkta intressant.

fruktkorgen - hörrödu (lägger handen på min axel)

dekadent - que? (försöker verka oberörd trots den uppenbart läskiga situation jag befinner mej i)

fruktkorgen - vill du veta en sak?

dekadent - öh..

fruktkorgen - bra, dåså, de flesta tror ju att det finns himmel och helvete, eller hur?!

dekadent - typ ja?

fruktkorgen - precis! men det de inte vet är att det finns en tredje plats, Helsike!

dekadent - ...? 

fruktkorgen - en plats där man tar hand om småförbrytarna lixom!

dekadent - mhm... (*wtf lol vad händer här egentligen och varför händer det alltid mej??*)

fruktkorgen - det är där du hamnar om du bara gör några mindre brott eller så!

dekadent - ehm, hoppsan, ojdå?
(*rätt skön kille det här ändå, men varför känner han att jag behöver få reda på det här när jag står och kissar?*)

fruktkorgen - typ om du dricker utgången mjölk! (släpper min axel, vänder om och försvinner ut på dansgolvet)

dekadent - ....... HAHAHAHA (skönaste fruktkorgen ngnsin, va svårt att hålla strålen rak helt plötsligt.)

så där har ni det, gör ni smådumma saker som t.ex. att dricka utgången mjölk så kommer ni oundvikligen att tillbringa resten av evigheten i helsike.

ses där //dekadent

Kommentarer
Postat av: danwar

Isf ska vi nog alla minst till helsike, men frågan är om inte du ska till en.. ehm... varmare.. plats.



Hur som helst inte den skönaste "fruktkorgen" jag varit med om, men det var säkert roligare i ditt dåvarande tillstånd.

2010-03-02 @ 00:15:05
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0