en liten lägesrapport.

Såååå, Ninja dundrar in med slag och karatesparkar.
Jag har varit rätt dålig på att skriva på sistone. Vanligtvis klämmer jag ju ur mig någorlunda halvovettig fjantbloggerifasoner, men under den senaste tiden har jag inte funnit någon inspiration. Nu är dock nollningen över så jag kanske får tid över till lite vettigare saker, som att förstöra mitt sunda leverne med dekadens och nattsvart ångest? Känns som det var ett tag sedan Ågren var och hälsade på.

Saker jag gjort som ni kanske inte vet:
¤ Hoppat av skolan
¤ Börjat skolan igen, två dagar efter
¤ Varit "fadder" under en inspark
¤ Jobbat i baren på NH och gett beerpong-Axel barstopp en fredagkväll
¤ Inte jobbat i baren på NH och själv fått barstopp innan midnatt kvällen därpå
¤ Fått utmärkelsen "Svinigast" av en av mina nollor
¤ Spelat in en raplåt med Sokrathess och Agenten
¤ Blivit erbjuden en audition för platsen som sångare i ett melodiskt death metal-band från Umeå
¤ Förmodligen klarat en tenta (sweet, huh?)
¤ Börjat skriva på synopsisen till en riktigt schizo bok

Varför skriver jag det här? Varför klämmer jag ur mig en jävla punktlista som mitt comebackinlägg? Jag orkar helt enkelt inte skriva något riktigt. Men en serenad till Ellen kommer snart. Typ.

Dessutom vill jag göra en shout-out till min mamma, som är asgrym. Idag fick jag paket hemifrån. Det innehöll två chipspåsar, en lösgodispåse, två pingvinstänger och två rullar mentos, ett fyrpack batterier och en näshårstrimmer till mig, och en till Shredder. Jag tycker min mor borde få något slags nobelpris.

Nu skall jag stirra lite i taket, begrunda mitt liv och kanske slå till med en snus. Skål och godnatt, heja sverige i hockeyn.

I Spotify just nu:
As I Lay Dying
- Forever


Live long and prosper,
Ninja out.


Kommentarer
Postat av: Malenurse

Jag visste inte att Umeå låg så långt bort att det inte ens fanns Chips och godis. Men där ser man=)

Fann du dig själv under de 2 dagarna du hoppade av skolan eller?;)

2010-02-18 @ 14:24:34
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Madman

Jag har inte så mkt näshår faktiskt. Rätt najs.

2010-02-18 @ 18:33:54
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Anonym

fuckin hope so...

2010-02-18 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0