En återblick.

Ibland blir man lite nostalgisk. Ser tillbaka på sitt liv och ler lite. Jag har hittat ett gammalt videoklipp från Danmark. Fredrikshavn för att vara exakt. Jag åkte dit över dagen med tio andra killar, mest killar från extremsportteamet Team Swit, en härlig aprildag när jag var sjutton. Precis vid hamnen finns det en liten park. Om man fortsätter över vägen finns det en stormarknad, och på den stormarknaden köpte vi sprit. I enorma kvantiteter. Vi somnade lite i parken och på grund av att solljuset bröts genom en glasflaska började mina byxor brinna. Det var ett sant äventyr. I klippet nedan sitter jag längst uppe på ett konstverk och har tydligen problem med kameran. Petter försöker springa upp men falerar redan i början. Kul. Svinkul. Och jag blir nostalgisk.



Ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0