danwar och t-rex har hår

Vi har hår, som frisyrer liksom. I söndags blev vi kontaktade av en kille som heter Johan, han jobbar på American Crew. Han ville att vi skulle vara hårmodeller. Så vi körde på det, Edvin hängde också med.

 

Så igår blev jag och T-Rex klippta framför publik (ca 60 tjejer, ett par killar), sen fick vi gå och visa upp oss, sen tog de kort och tog på oss. Bra grejer.

 

Jag har ju då inte haft någon särskild frisyr på några månader, och gjorde mig inte av med skägget förrän i söndags, så jag tyckte att det var ett prima läge att visa upp sig. Så vi gick till SoHo och skulle ta vin. T-Rex var "sugen på något" och beställde in en pytteliten förrätt för ca 170 riksdaler. Vettigt köp. Jag tänkte mig här att vi skulle sitta kvar ett tag och ta det lugnt, men snart kom en kille från klassen och hans kompis. Vi drog så hem till vår klasskompis och bunkrade upp med öl, sen gick vi och tittade på några andra i klassen när de spelade inomhusfotboll. Alla var avundsjuka på våra frisyrer och vår öl.

 

Vettig tisdag.


//danwar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0