Awesome helg ahead?

På senare tid har jag känt att det är något som saknas, något finns inte där som fanns där förr. Det var först idag som jag kom på vad det var. Jag har helt enkelt inte varit awesome nog.

"Men danwar!", säger ni då. "Du är ju alldeles utomordentligt awesome! Säkerligen kan du inte mena det du säger!"

Men jo, jag menar det. Jag förstår att ni tycker att jag är awesome, men ni ligger ju på vanliga människors nivå. Jag kan sänka mig, sänka mig igen och sen sänka mig lite till och ändå skulle ni tycka att jag var awesome. Jag skulle kunna gå bakåt längs min awesome-utvecklings-kedja ända till den dag jag föddes, och ändå skulle ni tycka att jag var gudalik. Vad kan jag säga? Jag föddes awesome.

 

Så. Denna helgen ska jag höja mig. Efter lång tids frånvaro vill jag dock inte gå över min vanliga awesome-nivå (så länge läge inte yttrar sig under helgen) och jag nöjer mig helt enkelt med att ödmjukt vara bättre än alla andra. Jag tänker mig att kvällen börjar med ett kort besök på Queen (helst i flera andra sparvars sällskap) och därefter ska nya marker utforskas. Jag ska gå till platser där jag aldrig varit förr, jag känner en ingivelse att låta nya människor få sola i glansen av min awesomeness.

 

Om ni vill kunna titta på mig i helgen, ha med er glajjorna ut. Awesome-glorian runt mitt huvud är inte något som dödliga ögon klarar av.


Handsomely yours

danwar


Kommentarer
Postat av: Morf.

Det finns bara en sak kvar att göra om du vill bli ännu mer awesome: "THE NAKED MAN".



True story.

2010-02-12 @ 14:40:15
Postat av: danwar

Det var faktiskt en av de grejer jag tänkte på. Skulle också funka att köra en klockren "suit up", även lasertag är godkänd aktivitet.

2010-02-12 @ 15:50:16
Postat av: Stinson

Eller också kör du ''The Scuba-Diver''. Det kräver dock viss, ofrivillig medverkan från dina med-sparvar, men helt klart worth a try!

2010-02-13 @ 11:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0