Gott Nytt År!

Detta året har varit precis som alla andra år; sparvarna hade inte planerat alls inför nyår. I ungefär en månad har snacket gått om att vi borde planera. Folk har sagt att det ena eller andra är bra, att vi borde göra si eller så. Dock har inget blivit bestämt. Dekadent yrkade på att vi borde åka till Berlin, någon ville att vi skulle spendera tolvslaget i någon lägenhet i stan. Inget har blivit bestämt. Det gick faktiskt så långt att dekadent hängde med T-Rex till Stockholm, just för att han ville ha något vettigt.


Men en sak kan man lita på: danwar. levererar. alltid.

Jag har löst en riktigt schysst nyårsmiddag. Alla sparvar som är hemma är här, stämningen är god och maten var underbar. Vi har dock fortfarande inte bestämt vart tolvslaget ska spenderas, men enligt god sparmanér ska vi göra som vi brukar; winga skiten.

Just nu sitter jag har med ett glas Masi. Ninja skriker från matbordet att musiken borde ändras, allt är som det borde vara. Men allt är inte perfekt; vinet i glaset börjar sina. Därmed måste jag, trots att jag inte vill, ta avsked.

Så, jag bjuder er, med all välmening, ett riktigt gott nytt år. Nästa år kommer att slå detta, trots att detta varit det bästa hittills. Sparvarna kommer nästa år, precis som resten av framtiden, att hålla ställningarna, bli fulla på vardagarna, se till att snygga tjejer får ligga och allt annat som är bra här i världen. Vi kommer att finnas nära dig, alltid där det händer.

För alltid er
danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0